Beantwoord

Factuur specificatie blokkeren in My T-Mobile

• 28 maart 2021
  • 4 reacties
  • 45 Bekeken

Hoi,

Ik heb deze vraag al eens eerder gesteld. Er werd mij toen verteld dat het niet mogelijk is terwijl het voor meerdere andere klanten al gedaan was... Ik probeer het dus nog maar een keer.

Graag wil ik de mogelijkheid om facturen te downloaden in My T-Mobile uitschakelen. Zoals in dit draadje in het verleden is gedaan voor anderen:

https://community.t-mobile.nl/mijn-factuur-betalingen-425/nummervermelding-op-factuur-afschermen-275978

Mocht dit niet (meer) kunnen, dan graag mijn My T-Mobile account verwijderen.

Alvast bedankt

icon

Beste antwoord door David 28 maart 2021, 17:45

Hoi @PeeDee,

Goed dat je het nog een keer laat weten, maar het topic waar je hier aan refereert is ruim 4 jaar oud en deze optie is, zoals in jouw eerdere bericht aangegeven is, is dit niet (meer) mogelijk). Het lijkt erop dat je ook al een collega van mij hebt gesproken, want aan jouw Community-account is geen My T-Mobile account meer gekoppeld, dus dat is al geregeld! :ok_hand:

Mocht je ooit nog een My T-Mobile account willen aanmaken dan kan dat natuurlijk altijd weer via de website. Als je nog een vraag voor ons hebt dan kun je direct via de Community nog inloggen met jouw username en dan kunnen we je verder helpen. Fijne avond!

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +20

Hoi @PeeDee,

Goed dat je het nog een keer laat weten, maar het topic waar je hier aan refereert is ruim 4 jaar oud en deze optie is, zoals in jouw eerdere bericht aangegeven is, is dit niet (meer) mogelijk). Het lijkt erop dat je ook al een collega van mij hebt gesproken, want aan jouw Community-account is geen My T-Mobile account meer gekoppeld, dus dat is al geregeld! :ok_hand:

Mocht je ooit nog een My T-Mobile account willen aanmaken dan kan dat natuurlijk altijd weer via de website. Als je nog een vraag voor ons hebt dan kun je direct via de Community nog inloggen met jouw username en dan kunnen we je verder helpen. Fijne avond!

@David 

Het spijt me zeer, maar dit is de tweede keer dat ik het gevoel krijg dat ik hier een beetje wordt afgewimpeld. Geen account gekoppeld aan mijn community account? Kan kloppen, moet dat dan? Zo ja, hoe koppel ik dat dan? Mijn My T-Mobile account is namelijk zeer zeker niet verwijderd en heel erg actief. Net nog ingelogd namelijk.

Reputatie 7
Badge +20

Hoi @PeeDee,

Afwimpelen is zeker niet m’n bedoeling geweest, Ik zag alleen dat er geen actief My T-Mobile account gekoppeld zat aan jouw Community-account, dus ging ik er vanuit dat dit al opgelost was.

Kun je mij via een privébericht jouw 06-nummer, volledige adres, geboortedatum en laatste vier cijfers IBAN toesturen? Dan kan ik het My T-Mobile account alsnog voor je verwijderen. Ik zie het bericht vanzelf in de inbox verschijnen.

Top, bedankt

Reageer