Beantwoord

Factuur te hoog

  • 23 januari 2017
  • 2 reacties
  • 150 Bekeken

Mijn factuur is deze maand een stuk hoger als normaal.
Volgens mij klopt deze niet.
Zouden jullie er even naar kunnen kijken of deze wel klopt.
Groetjes Tom.
icon

Beste antwoord door Hajar 24 januari 2017, 09:34

Hi Tom,



Goed dat je dit navraagt. Ik begrijp dat je hier meer duidelijkheid over wilt hebben. Heb je de factuur zelf al bekeken via My T-Mobile zoals Pilovali ook aangeeft? Op je factuur kun je zien dat je jouw factuur hoger is uitgevallen vanwege de verlenging die je hebt gedaan. Bekijk deze pagina voor meer uitleg over een factuur na een wijziging. Dit zal je meer duidelijkheid geven.



Als je alsnog vragen hebt, laat het mij dan weten! 🙂
Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 5
Badge +17
Hallo en welkom op het T-Mobile forum,

Je kunt je factuur specificatie downloaden via My T-Mobile, daar kun je precies zien waarom je bedrag hoger is.

Een T-Mobile medewerker pakt deze topic vaak binnen 24-48 uur op.

Groet,
Reputatie 7
Badge +20
Hi Tom,

Goed dat je dit navraagt. Ik begrijp dat je hier meer duidelijkheid over wilt hebben. Heb je de factuur zelf al bekeken via My T-Mobile zoals Pilovali ook aangeeft? Op je factuur kun je zien dat je jouw factuur hoger is uitgevallen vanwege de verlenging die je hebt gedaan. Bekijk deze pagina voor meer uitleg over een factuur na een wijziging. Dit zal je meer duidelijkheid geven.

Als je alsnog vragen hebt, laat het mij dan weten! 🙂

Reageer