Beantwoord

Factuur te hoog na aanpassing (korting niet berekend)

  • 24 september 2020
  • 1 reactie
  • 163 Bekeken

Mijn factuur was onjuiust. Ik heb telefonisch contact gehad en mij werd verteld dat bij verhoging van mijn belminuten van 120min naar onbeperkt, mijn maandelijkse kosten maar met een paar euro zouden stijgen. Enkel is nu mijn maand bedrag met +50% gestegen. Op de factuur staat het inderdaad duidelijk per datum uiteengezet, echter kloppen de bedragen niet. Het totaal bedrag is te hoog, omdat mijn oud en vertrouwde ‘korting’ niet doorberekend is. Dit is zeer spijtig aangezien, zoals ik nu al verteld heb, mijn maandelijkse kosten nu hoger uitvallen. 

 

Go 19.1 19.09.20 t/m 18.10.20 0,00
10 GB + 120 min. bellen 19.1 25.08.20 t/m 18.09.20    -26,92
10 GB + Unlimited bellen 19.1 25.08.20 t/m 18.09.20    28,98
10 GB + Unlimited bellen 19.1 19.09.20 t/m 20.09.20     2,40
10 GB + Unlimited bellen 19.1 21.09.20 t/m 18.10.20    32,66
Klantvoordeel 2 GB 19.09.20 t/m 18.10.20                      0,00

 

 

Er lijkt sowieso een hele week te missen, in de korting specificatie dan. Want uiteraard worden de kosten wel berekend!

icon

Beste antwoord door Evy 25 september 2020, 14:31

He @nickbennink 

Hier geef ik je uiteraard meer duidelijkheid over. Je betaalt de vaste maandkosten van je abonnement altijd vooraf. Als je jouw abonnement wijzigt, dan zie je dat niet direct op je factuur. De wijziging zie je pas terug op de eerstvolgende factuur. Je abonnement wordt dan opnieuw berekend. Op jouw volgende factuur worden alle kosten weer verrekend! Mocht het dan nog steeds niet kloppen, trek je dan even aan de bel? Dan help ik je uiteraard verder! :smile:

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 6
Badge +8

He @nickbennink 

Hier geef ik je uiteraard meer duidelijkheid over. Je betaalt de vaste maandkosten van je abonnement altijd vooraf. Als je jouw abonnement wijzigt, dan zie je dat niet direct op je factuur. De wijziging zie je pas terug op de eerstvolgende factuur. Je abonnement wordt dan opnieuw berekend. Op jouw volgende factuur worden alle kosten weer verrekend! Mocht het dan nog steeds niet kloppen, trek je dan even aan de bel? Dan help ik je uiteraard verder! :smile:

Reageer