Vraag

factuur te hoog uitgevallen

• 15 augustus 2012
  • 3 reacties
  • 239 Bekeken

• Doet lekker mee
  • 1 reactie
Hallo, 

Ik ben sinds 2 maanden klant bij T mobile. En ik heb een Sony Experia S. 
Deze telefoon heb ik met een korting in het abbonnement aangeschaft. 

Ik zou dus nu de afgelopen maanden maar 17, 50 euro hoeven te betalen. 
De eerste maand was  rond de 50 euro geworden.
Hierna heb ik gebeld met T mobile, en dit kon kloppen door aansluitingskosten. Eenmalig werd me verteld.

Nu dat mijn tweede factuur binnen is die 76 euro is geworden, ben ik wel helemaal perplex.
Ik heb niet extreem veel op internet gezeten, En ik ben niet over mijn belminuten heen gegaan.

Hoe kan dit?

Ik zou graag een reactie krijgen.

Mvg.

3 reacties

Reputatie 6
Op je factuur kun je zien in de specificaties waar het bedrag uit bestaat. Wellicht bijv. naar nummers die buiten je bundel vallen gebeld, of gebruik gemaakt van FMTSC diensten?
Op je factuur kun je zien in de specificaties waar het bedrag uit bestaat. Wellicht bijv. naar nummers die buiten je bundel vallen gebeld, of gebruik gemaakt van FMTSC diensten?

Wat zijn FMTSC diensten? Er staan inderdaad kosten bij overige kosten buitenland. 
Maar ik ben niet naar het buitenland geweest.
Reputatie 7
@mdv
Ik heb je factuur bekeken en ik zie dat je een kort gesprek hebt gevoerd via het netwerk in Duitsland. Wellicht ben je in de buurt van de grens geweest? Uitleg lees je hier. Er zijn ook 4 dagpassen in rekening gebracht die je in juli per sms hebt aangeschaft. Deze kosten worden buiten de bundel in rekening gebracht.

Daarnaast zie ik ook kosten staan voor internetten buiten de bundel. Je maakt gebruik van Smart Plus 230. Als je meer dan 500 MB verbruikt betaal je € 0,10 per MB. Ik adviseer je, net als mijn collega tijdens het telefonische contact vorige maand, om de Onbeperkt Internet Voordeelbundel aan te schaffen. Deze kost €4,95 per maand en hierdoor worden er geen kosten in rekening gebracht wanneer je 500 MB datategoed op is, maar wordt de snelheid automatisch verlaagd naar maximaal 64/64 Kbps.

Reageer