Beantwoord

Factuur total klopt niet

Hoi,
Voor mijn kind hebben we via Mobiel.nl een Up-abonnement afgesloten (10 Gb, onbeperkt bellen en sms) op mijn naam, omdat hij nog minderjarig is. Deze is in januari ingegaan. Op de contract van Mobiel.nl staat T-Mobile Go Up 2 jaar. Totale maandbedrag is 15,50 euro (inclusief klantvoordeel van 2,50 euro). Echter heeft mijn zoon de T-mobile app geïnstalleerd en staat er op de app een maandbedrag van 21,99 euro per maand. Kunnen jullie dit rechtzetten/corrigeren of moet ik hiervoor contact opnemen met Mobiel.nl?
icon

Beste antwoord door Folkert 5 februari 2019, 16:46

Een maandbedrag van 15.50 is onwaarschijnlijk laag voor 2 jaar up met onbeperkt bellen en 10 Gb. Tenzij je een korting hebt van mobiel.nl en dan kun je het beste met hun contact opnemen.

Nog een paar tips om je kind en jezelf te beschermen: zet bellen naar 09xx nummers uit en blokkeer alle betaal opties via factuur voor b.v. Playstore aankopen en commerciele SMS diensten. Dat kun je regelen via Mijn T-Mobile.

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +15
Een maandbedrag van 15.50 is onwaarschijnlijk laag voor 2 jaar up met onbeperkt bellen en 10 Gb. Tenzij je een korting hebt van mobiel.nl en dan kun je het beste met hun contact opnemen.

Nog een paar tips om je kind en jezelf te beschermen: zet bellen naar 09xx nummers uit en blokkeer alle betaal opties via factuur voor b.v. Playstore aankopen en commerciele SMS diensten. Dat kun je regelen via Mijn T-Mobile.
Beste Folkert ,
Bedank voor je bericht.
De actietarief is 18 euro minus 2,5euro klantvoordeel. Ik zal contact opnemen met Mobiel.nl. En bedankt voor de tips.
Mvg Magda

Reageer