Ik heb een mail gekregen met een betaalverzoek voor een 097 nummer die met mijn abonnement mogelijk in een combi/duosim zat of zit met mijn eigen mobiele nummer.
Nooit verder een factuur gekregen hiervan en kan ook in mytmobile verder geen informatie vinden, dus ik snap hier niet veel van...
Graag meer duidelijkheid wat er gebeurt met (mogelijk in gebruik zijnde) simkaarten , ook als je wijzigt van abonnement, anders gaat dit grapje ook anderen veel geld kosten!
Alvast bedankt voor het uitzoeken!
Met vriendelijke groet,
Beste antwoord door David
Dit wil ik graag tot op de bodem voor je uitzoeken!
Ik moest even flink speuren naar het 097-nummer, maar ik heb het gevonden! Het lijkt erop dat een kleine drempel in het systeem voor de verwarring heeft gezorgd. De factuur die is verstuurd is wel degelijk voor jouw mobiele nummer, waar je ook mee bent ingelogd op onze Community (eindigt op -169). Voor deze aansluiting is op 4 oktober de verlenging van start gegaan. Op dat moment werd de MB-verdeler van het oude abonnement gedeactiveerd en die MB-verdeler had een 097-nummer. Dat nummer is waar de factuur op is gezet voor deze maand en dat is waar de fout zit.
De MB-verdeler is op 4 oktober uitgeschakeld, maar op dat moment waren er al allemaal processen aan de gang van de verlenging, maar ook voor het opstellen van de factuur. Het systeem is in de war geraakt en heeft op de laatste factuur niet jouw 06-nummer gezet, maar het 097-nummer van de MB-verdeler en vervolgens is de mail verzonden. Het is dus puur een weergavefout, want er is geen nieuw abonnement afgesloten of iets dergelijks.
Als je naar jouw My T-Mobile gaat, dan kun je de factuur openen en zie je daar ook het 097-nummer staan. Er zijn verder geen fouten gemaakt met de kosten of iets dergelijks, dat heb ik gelijk voor je gecontroleerd. De factuur ziet er wel iets anders uit dan normaal, maar dat is door de verlenging en dat hoort dus zo te zijn. Sorry voor de verwarring met het mysterieuze nummer, ik hoop dat het nu opgehelderd is!
Mocht je nog vragen voor ons hebben, laat het dan gerust weten!