Beantwoord

Factuur van 28 juni, onterechte kosten

• 3 juli 2017
  • 4 reacties
  • 127 Bekeken

In mijn bundel heb ik recht op 120 belminuten. In de factuur is aangegeven dat ik in totaal 117,05 min. heb verbruikt. Indien dit juist is, waarom wordt mij dan een bedrag van 0,76 in rekening gebracht???
icon

Beste antwoord door Issam 4 juli 2017, 11:49

Hey Kogelbauer,

Allereerst van harte welkom op het T-Mobile Forum! Leuk dat je hier je vraag stelt. :)

Een terechte vraag. Volgens de specificaties op je factuur heb je inderdaad 117:05 minuten gebeld. Dit is echter een optelsom van alle gesprekken die je hebt gevoerd. In deze berekening is geen rekening gehouden met het feit dat je betaalt per seconde met een minimum van een minuut. Dit betekent dat wanneer je 3 gesprekken voert van 10 seconden, je onderaan de streep ziet staan dat je 30 seconden hebt gebeld. In de werkelijkheid worden er dan 3 minuten in rekening gebracht.

Ik hoop dat mijn uitleg zo duidelijk is Kogelbauer. Mocht je aanvullende vragen, verzoeken of onduidelijkheden hebben dan horen we dat natuurlijk graag van je!
Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 5
Badge +13
Heb je al gekeken in de specificatie? Daarin staat vermeld bij welk telefoonnummer + datum / tijdstip kosten in rekening zijn gebracht.
Reputatie 6
Badge +16
Hey Kogelbauer,

Allereerst van harte welkom op het T-Mobile Forum! Leuk dat je hier je vraag stelt. :)

Een terechte vraag. Volgens de specificaties op je factuur heb je inderdaad 117:05 minuten gebeld. Dit is echter een optelsom van alle gesprekken die je hebt gevoerd. In deze berekening is geen rekening gehouden met het feit dat je betaalt per seconde met een minimum van een minuut. Dit betekent dat wanneer je 3 gesprekken voert van 10 seconden, je onderaan de streep ziet staan dat je 30 seconden hebt gebeld. In de werkelijkheid worden er dan 3 minuten in rekening gebracht.

Ik hoop dat mijn uitleg zo duidelijk is Kogelbauer. Mocht je aanvullende vragen, verzoeken of onduidelijkheden hebben dan horen we dat natuurlijk graag van je!
Bedankt voor de uitleg. Helemaal begrijpen doe ik deze uitleg niet, maar het zal wel zo zijn als jij zegt.
Reputatie 7
Badge +20
Hi kogelbauer,

Wat is er precies niet duidelijk? De eerste seconde die je belt worden afgerond als 1 minuut dus als je paar seconde per gesprek belt dan wordt het in rekening gebracht per 1 minuut. Als je nog vragen hebt, laat het ons weten.

Reageer