Beantwoord

Factuur van februari dubbel betaald

• 23 maart 2016
  • 3 reacties
  • 140 Bekeken

Hallo, ik kreeg gister een mail van jullie met acceptmail dat ik mijn factuur moest betalen, hij komt echt van jullie dat had ik goed na gekeken maar vorige maand ging de betaling dubbel mis. Omdat ik zelf had overgemaakt en jullie hadden die omgezet in crediet tegoed ofzoiets. Omdat jullie het ook automatisch van mijn rekening afhalen. En gister kreeg ik dus een mail dat ik binnen 5 dagen het bedrag van 69,17 nog een keer moest betalen. Dat heb ik dus net via de mail acceptemail betaald. Maar die betaling had ik vorige maand ook al gedaan. dus nu weer teveel betaald omdat in de mail staat als ik niet betaal dat die dan geblokkeerd wordt. Wat nu ?
icon

Beste antwoord door Hajar 24 maart 2016, 14:05

Hi Edwin,

Welkom op ons Forum!

Goed dat je dit aangeeft bij ons. Ik begrijp dat je hier meer duidelijkheid over wilt hebben. Ik heb je gegevens erbij gepakt en zie dat inderdaad dat je dubbel hebt betaald. Dit bedrag zal verekend worden met je volgende factuur. Die hoef je dus niet handmatig over te boeken weer.

Ik hoop dat je meer duidelijkheid hebt. Als je nog vragen hebt, laat het mij weten! 🙂
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +20
Hi Edwin,

Welkom op ons Forum!

Goed dat je dit aangeeft bij ons. Ik begrijp dat je hier meer duidelijkheid over wilt hebben. Ik heb je gegevens erbij gepakt en zie dat inderdaad dat je dubbel hebt betaald. Dit bedrag zal verekend worden met je volgende factuur. Die hoef je dus niet handmatig over te boeken weer.

Ik hoop dat je meer duidelijkheid hebt. Als je nog vragen hebt, laat het mij weten! 🙂
Dus als ik eind van de volgende maand weer een mail zou krijgen dat ik nog niet heb betaald dan kan ik die negeren ? Omdat de volgende factuur betaald wordt met het geld wat jullie al hebben ontvangen.? 🙂
Reputatie 7
Badge +15
Goedemorgen Edwin,

Het openstaande bedrag zal inderdaad verrekend worden met je volgende factuur. Wanneer je volgende factuur hoger is dan het bedrag dat nog open staat dan schrijven we alleen het restbedrag nog af! 🙂

Laat je weten of alles zo duidelijk is Edwin?

Reageer