Beantwoord

Factuur van mijn kinderen inzien

• 6 juni 2016
  • 3 reacties
  • 113 Bekeken

Hoe krijg ik inzage in de factuur van mijn zoon van 14? Ik zag vorige maand dat er een hoog bedrag was afgeschreven en ik wil dit nakijken
icon

Beste antwoord door iRoy 7 juni 2016, 09:18

Hoi,

Ja je moet wel per nummer een account aanmaken, MAAR je kunt ze in de my tmobile app op je smartphone aan elkaar koppelen. Zo kun je in 1 app makkelijk meerdere accounts beheren.
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 3
Hoi,

Een hoge factuur is vervelend en zeker niet de bedoeling.
Heb je voor hem al een my T-Mobile account aangemaakt? Daarna kun je direct zien hoe de bundels gebruikt zijn en de factuur specificatie inzien.
Hoi,

Nee, dat heb ik niet gedaan. Ik heb zelf wel een tmobile account, kan ik daar niet gewoon een nummer toevoegen? Of begrijp ik dat ik nu weer een account aan moet maken met een wachtwoord? En kan dat met hetzelfde email adres of gaat dat niet?
Erg omslachtig allemaal vind ik. Dus dan moet ik iedere maand op 2 verschillende accounts gaan inloggen voor de facturen?
Reputatie 3
Hoi,

Ja je moet wel per nummer een account aanmaken, MAAR je kunt ze in de my tmobile app op je smartphone aan elkaar koppelen. Zo kun je in 1 app makkelijk meerdere accounts beheren.

Reageer