Beantwoord

Factuur verdubbeld

• 22 juni 2016
  • 2 reacties
  • 60 Bekeken

hoe kan ik zien waarom mijn factuurbedrag meer dan verdubbeld is?
icon

Beste antwoord door Kaassausje 22 juni 2016, 14:54

Hoi R.G.Berendsen-Hofman, welkom op het klantenforum.

Je kan je facturen via My T-Mobile downloaden en lezen. Daaruit zou naar voren moeten komen waar de extra kosten vandaan komen.

Mogelijke verklaringen:
- je abonnement is afgelopen, waardoor je korting is komen te vervallen
- je hebt ongemerkt een smsdienst lopen, bedragen lopen snel hoog op
- je hebt geen belbundel maar wel veel gebeld / je hebt veel buiten je bundel gebeld

Een T-Mobile Moderator kan je facturen inzien en aangeven waar het aan ligt, maar met bovenstaande tips zou je de oorzaak ook zelf moeten kunnen vinden. Laat je weten of het gelukt is? 🙂
Bekijk origineel

2 reacties

Hoi R.G.Berendsen-Hofman, welkom op het klantenforum.

Je kan je facturen via My T-Mobile downloaden en lezen. Daaruit zou naar voren moeten komen waar de extra kosten vandaan komen.

Mogelijke verklaringen:
- je abonnement is afgelopen, waardoor je korting is komen te vervallen
- je hebt ongemerkt een smsdienst lopen, bedragen lopen snel hoog op
- je hebt geen belbundel maar wel veel gebeld / je hebt veel buiten je bundel gebeld

Een T-Mobile Moderator kan je facturen inzien en aangeven waar het aan ligt, maar met bovenstaande tips zou je de oorzaak ook zelf moeten kunnen vinden. Laat je weten of het gelukt is? 🙂
Reputatie 6
Badge +17
Hi R.G.Berendsen-Hofman,

Ook namens mij welkom op het forum!

Het is natuurlijk nooit fijn om te schrikken van je factuur, dus begrijpelijk dat je hier duidelijkheid over wilt! Ik zie dat Kaassausje je al het een en ander heeft verteld. Ik heb gelijk in het systeem gekeken en zie dat jouw contractperiode tot en met 19/06/2016 liep. Daarna vervallen jouw kortingen, dat kun je ook terugzien op jouw factuur van 21/6. Is het een idee als ik je laat bellen door mijn collega om te kijken naar een passend abonnement voor een verlenging? Zo ja, laat dan even weten wanneer je het beste bereikbaar bent. Dan zorg ik dat je gebeld wordt!

Hopelijk geeft dit meer duidelijkheid. Als je nog andere vragen hebt of gebeld wilt worden, laat het dan gerust weten!

Reageer