Beantwoord

Factuur via mail

• 6 november 2017
  • 2 reacties
  • 71 Bekeken

Ik wil graag zonder eerst in te loggen oud mijn facturen ontvangen in mijn mail, hoe regel ik dat?
icon

Beste antwoord door Hajar 7 november 2017, 12:47

Hi kippensoep,

Het is niet mogelijk om je facturen via mail te ontvangen. Je kan je facturen kosteloos inzien via My T-Mobile door ze als PDF te downloaden of je kan ervoor kiezen om een papieren factuur te ontvangen. Daar zijn wel kosten aan verbonden.

@RP-Mobiel: Jammer dat je het downloaden van je facturen als vervelend ervaart, maar dat is de enige manier. Mochten wij dit in de toekomst wijzigen dan zullen wij dat uiteraard delen.
Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 1
Dat zou ik ook dolgraag willen. Waarom zo moeilijk. Gewoon een maandelijks mailtje met als bijlage de factuur als PDF. Nu wordt je "gedwongen" eerst in te loggen en het mailtje te downloaden, wat een gedoe! Privacy als argument hoeft van mij niet te worden aangevoerd,ik ontvang van andere organisaties bijna altijd een PDF factuur in mijn e-mail.

Moeten we voor die aanpassing stemmen, een referendum organiseren of kan dat eenvoudig worden uitgevoerd door T-Mobile?
Reputatie 7
Badge +20
Hi kippensoep,

Het is niet mogelijk om je facturen via mail te ontvangen. Je kan je facturen kosteloos inzien via My T-Mobile door ze als PDF te downloaden of je kan ervoor kiezen om een papieren factuur te ontvangen. Daar zijn wel kosten aan verbonden.

@RP-Mobiel: Jammer dat je het downloaden van je facturen als vervelend ervaart, maar dat is de enige manier. Mochten wij dit in de toekomst wijzigen dan zullen wij dat uiteraard delen.

Reageer