Beantwoord

Factuur voldoen

  • 15 september 2017
  • 1 reactie
  • 50 Bekeken

Er kon geen geld van mij factuur van mijn rekening afgehaald worden
Nu kan ik dus nergens meer dat bedrag terug vinden wat van mijn. Rekening afgehaald moest worden
Word dit automatisch nog gedaan of moet ik hier zelf achteraan?
icon

Beste antwoord door Dolphin 15 september 2017, 16:49

Goedemiddag Sarissxx,

Voor zover ik weet, zul je deze factuur dus zelf moeten betalen.

Dit gaat het makkelijkste via IDEAL. Volg de instructies die je hier vindt. Als het goed is, vind je daar ook het bedrag dat open staat. Mocht dat niet zo zijn, dan kun je dat via My T-mobile achterhalen. Daar staan alle (open) facturen van de laaste paar maanden.
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 2
Badge +2
Goedemiddag Sarissxx,

Voor zover ik weet, zul je deze factuur dus zelf moeten betalen.

Dit gaat het makkelijkste via IDEAL. Volg de instructies die je hier vindt. Als het goed is, vind je daar ook het bedrag dat open staat. Mocht dat niet zo zijn, dan kun je dat via My T-mobile achterhalen. Daar staan alle (open) facturen van de laaste paar maanden.

Reageer