Beantwoord

Factuur voor Early Renewal

• 15 juli 2016
  • 2 reacties
  • 105 Bekeken

Ongelooflijk, nog geen dag op weg naar Frankrijk en t mobile stuurt je een factuur van 71 euro zoveel voor abonnement vernieuwing welke niet doorberekend zou worden. Zo uitgekiend dat je nu niet kan reageren, kwader kun je je klanten niet krijgen. Gewoon die hele handel annuleren maar en contract opzeggen, strak plan, vinden jullie ook niet??
PC van Berge , Assendelft
icon

Beste antwoord door Hajar 17 juli 2016, 10:08

Hi Vow,

Welkom op ons Forum!

Het is natuurlijk niet de bedoeling dat je schrikt van je factuur terwijl je op vakantie bent. Ik ben gelijk in het systeem gedoken en zie dat de kosten voor de Early Renewal zijn vergoed zoals beloofd. Dit zal ook zichtbaar zijn op je eerstvolgende factuur. Ik hoop dat je weer met een gerust gevoel vakantie kan vieren, het komt namelijk helemaal goed. :$

Als ik verder nog iets kan doen, laat het mij weten.
Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 6
Hallo Vow,

Het lijkt erop dat je een Early Renewal hebt gedaan, klopt dit?

Wat jouw afspraken zijn geweest met T-Mobile over de kosten wel of niet betalen weten wij als mede-klant niet. Daarom lijkt het me ook verstandiger dat je hiervoor contact op neemt met de klantenservice. Zij kunnen in de systemen kijken wat er eventueel afgesproken is en wat er mogelijk mis is gegaan. Waarschijnlijk komen jullie dan ook tot een juiste oplossing.

Laat in ieder geval je vakantie er niet door verzieken ;)

Fijne vakantie nog!
Reputatie 7
Badge +20
Hi Vow,

Welkom op ons Forum!

Het is natuurlijk niet de bedoeling dat je schrikt van je factuur terwijl je op vakantie bent. Ik ben gelijk in het systeem gedoken en zie dat de kosten voor de Early Renewal zijn vergoed zoals beloofd. Dit zal ook zichtbaar zijn op je eerstvolgende factuur. Ik hoop dat je weer met een gerust gevoel vakantie kan vieren, het komt namelijk helemaal goed. :$

Als ik verder nog iets kan doen, laat het mij weten.

Reageer