Beantwoord

Factuur voor niet-actief abonnement

• 10 juni 2019
  • 5 reacties
  • 454 Bekeken

Goedemorgen,

Op 18 mei 2019 heb ik in de T-mobile winkel Arnhem een internetabonnement 4G aangeschaft, voor thuis. In mijn straat was de snelheid helaas zodanig traag dat ik hem op 22 mei geannuleerd heb. Ik heb inmiddels bericht gekregen dat de teruggestuurde router door uw collega’s is ontvangen.

Omdat ik dacht dat het bedrag van €42,50 per abuis afgeschreven is heb ik deze laten storneren. Op 2 juni kreeg ik een betalingsherinnering voor factuur 901350238673. Kunt u zien of deze factuur nog openstaat? In Mijn Tmobile Thuis kan ik namelijk geen facturen zien die op dat geannuleerde abonnement betrekking hebben, ik zie alleen informatie van het internetabonnement met een vaste aansluiting die ik daarna afgesloten heb.

Alvast dank voor uw hulp.

EvdW
icon

Beste antwoord door Brooklunny 13 juni 2019, 11:09

Inmiddels zelf maar gebeld met de klantenservice: stornering wordt handmatig verwerkt en 'probleem' is opgelost.
Bekijk origineel

5 reacties

Inmiddels zelf maar gebeld met de klantenservice: stornering wordt handmatig verwerkt en 'probleem' is opgelost.
Reputatie 7
Badge +20
Hi Brooklunny,

Fijn dat je goed bent geholpen door mijn collega's!
.
Hi Brooklunny,

Fijn dat je goed bent geholpen door mijn collega's!

Dag Hajar,

Het is helaas helemaal niet opgelost. Ik ontvang net een e-mail met een factuur + 'buitengerechtelijke incassokosten'?! Ik ben zó duidelijk geweest in mijn probleemomschrijving en ben veel te lang aan de telefoon geweest en dan nóg gaat het mis... Wanneer ik de rekening wil openen is hij ook niet zichtbaar in MyT-mobile (wat niet zo vreemd is voor een niet-bestaand abonnement).

Wie o wie kan me helpen.
Reputatie 7
Badge +20
Hi @Brooklunny,

Dit wil ik graag tot op de bodem voor je gaan uitzoeken! Zou je mij via een privébericht (via mijn profiel) het 097- of klantnummer van het abonnement kunnen sturen en het volledige adres, jouw geboortedatum en de laatste vier cijfers IBAN. Dan kan ik met je meekijken wat er precies aan de hand is en hoe ik dit recht kan zetten!

Reageer