Beantwoord

Factuur voor niet-actief abonnement

  • 10 juni 2019
  • 2 reacties
  • 231 Bekeken

Goedemorgen,

Op 18 mei 2019 heb ik in de T-mobile winkel Arnhem een internetabonnement 4G aangeschaft, voor thuis. In mijn straat was de snelheid helaas zodanig traag dat ik hem op 22 mei geannuleerd heb. Ik heb inmiddels bericht gekregen dat de teruggestuurde router door uw collega’s is ontvangen.

Omdat ik dacht dat het bedrag van €42,50 per abuis afgeschreven is heb ik deze laten storneren. Op 2 juni kreeg ik een betalingsherinnering voor factuur 901350238673. Kunt u zien of deze factuur nog openstaat? In Mijn Tmobile Thuis kan ik namelijk geen facturen zien die op dat geannuleerde abonnement betrekking hebben, ik zie alleen informatie van het internetabonnement met een vaste aansluiting die ik daarna afgesloten heb.

Alvast dank voor uw hulp.

EvdW
icon

Beste antwoord door Brooklunny 13 juni 2019, 11:09

Inmiddels zelf maar gebeld met de klantenservice: stornering wordt handmatig verwerkt en 'probleem' is opgelost.
Bekijk origineel

2 reacties

Inmiddels zelf maar gebeld met de klantenservice: stornering wordt handmatig verwerkt en 'probleem' is opgelost.
Reputatie 7
Badge +20
Hi Brooklunny,

Fijn dat je goed bent geholpen door mijn collega's!

Reageer