Beantwoord

factuur vraag, hoe contact op te nemen?

  • 10 februari 2017
  • 1 reactie
  • 64 Bekeken

ik wil iemand aan de lijn voor een direct antwoord!!

Mvg Fred
icon

Beste antwoord door Kaassausje 10 februari 2017, 20:13

Hoi Fred, nogmaals welkom op het klantenforum.

Afhankelijk van de door jou gekozen opties in het keuzemenu wordt je door een bandje naar My T-Mobile doorgestuurd. Welke keuzes je kunt maken, geen idee. Ik heb nog nooit gebeld met de klantenservice.

Kunnen we je hier op het forum wellicht helpen met je vraag? Dat kost je dan ook geen belminuten. ;)

(De klantenservice is nu overigens gesloten, het is na 20:00.)
Bekijk origineel

1 reactie

Hoi Fred, nogmaals welkom op het klantenforum.

Afhankelijk van de door jou gekozen opties in het keuzemenu wordt je door een bandje naar My T-Mobile doorgestuurd. Welke keuzes je kunt maken, geen idee. Ik heb nog nooit gebeld met de klantenservice.

Kunnen we je hier op het forum wellicht helpen met je vraag? Dat kost je dan ook geen belminuten. ;)

(De klantenservice is nu overigens gesloten, het is na 20:00.)

Reageer