Ik heb het idee dat ik vanaf 28 februari 2018 onnodige extra kosten betaal.
Zie afbeelding voor meer info.
Ik betaal voor:
- Voordeelpakket
- Bellen 150 min
- Internet 1250 MB
Is dat niet gewoon een andere omschrijving voor toestelkosten?
Is er een gespecificeerd overzicht te realiseren m.b.t. de toestelkosten?
De prijs is namelijk niet veranderd sinds de einddatum van het contract.
Ik zie graag alle onnodige extra kosten verrekend in mijn volgende factuur.
Alvast bedankt voor de gedane moeite.
Groeten.
Beste antwoord door Jaimy
Ik heb jouw contract en facturen er even bijgepakt en met jou meegekeken!
Ik zie dat het "voordeelpakket" het basisabonnement is waar je gebruik van maakt. Dit is dus het basisbedrag wat je maandelijks betaald. Daarnaast heb je de keuze voor belbundels en internetbundels. De toestelkosten zijn in jouw contract niet apart berekend, omdat dit allemaal nog inclusief was tijdens het afsluiten van dit abonnement. Tegenwoordig worden de toestelkosten inderdaad apart berekend, dus dat zal zeker zo zijn wanneer je weer een nieuw abonnement afsluit. Wat ik wél zie is dat je nog tot 31 december 2018 korting krijgt over jouw bundels! Normaal vervallen deze kortingen aan het einde van je contract (dus in jouw geval op 27 februari 2018), maar bij jou loopt dit nog een flink aantal maanden door. Daarin pak je dus zeker extra voordeel mee!
Wat betreft de simkaart die je noemde in het privébericht: ik heb 5 euro coulance toegekend die je terug zult zien op jouw volgende factuur!

Hopelijk is het zo allemaal wat duidelijker en heb ik je gerust gesteld in de kosten die je maakt. Heb je meer vragen, let us know!