Beantwoord

Factuur wel betaald maar mijn transactie is verdwenen!!

• 7 augustus 2017
  • 1 reactie
  • 53 Bekeken

Hallo
Wij hebben thuis meerdere T-mobile abos.
1 van ons abonnement (degene van mijn partner) heb ik in 2 delen betaald met 2 verschillende bankrekeningnummers.
Beide rekeningen zijn van jullie bekend.
De eerste deel heb ik op 23 juli overgemaakt (50€)
De restant heb ik op 27 juli betaald (3,05€)
Alleen de 3,05€ zijn bij jullie binnengekomen!
De 50€ zijn nergens te vinden!
Ik heb jullie de bewijzen gestuurd via Twitter, ik heb gebeld met de klantenservice maar ik hoor dat mijn bankafschrift is geen geldige bewijs!!
Wat dan?
Ik heb Iuiteindelijk 2 email gestuurd met bewijs stuken naar zoekgeraaktebetaling@t-mobile.nl
Ik moest een reactie krijgen binnen 5 dagen, maar heb niets gehoord een nu ik word bedreigd met een blokkade en extra kosten !!
Het is toch gek, jullie kunnen niet mijn geld vinden, ik heb alle bewijzen!,
Wij hebben net 2 abonnementen verlengd maar ik heb ECHT spijt van!!
Het is absoluut onfatsoenlijk!!
icon

Beste antwoord door Muberra 8 augustus 2017, 12:16

Hoi L0uisa,

Welkom op ons forum!

Goed dat je dit aangeeft bij ons. Het is heel begrijpelijk dat je deze situatie opgelost wilt zien. Zou je mij via een privébericht het mobiele nummer, naam, adresgegevens en geboortedatum van jouw partner kunnen toesturen? Dan ga ik direct in het systeem kijken en mijn best doen om dit voor je op te lossen. Je kunt mij een privébericht sturen door op mijn profielfoto te klikken en dan krijg je vanzelf de optie te zien.

Ik hoor het graag van je!
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 4
Hoi L0uisa,

Welkom op ons forum!

Goed dat je dit aangeeft bij ons. Het is heel begrijpelijk dat je deze situatie opgelost wilt zien. Zou je mij via een privébericht het mobiele nummer, naam, adresgegevens en geboortedatum van jouw partner kunnen toesturen? Dan ga ik direct in het systeem kijken en mijn best doen om dit voor je op te lossen. Je kunt mij een privébericht sturen door op mijn profielfoto te klikken en dan krijg je vanzelf de optie te zien.

Ik hoor het graag van je!

Reageer