Beantwoord

Factuurbedrag ineens hoger

  • 13 mei 2016
  • 5 reacties
  • 183 Bekeken

Reputatie 2
Waarom is mijn factuurbedrag ineens veel hoger?
Sinds 2 april dit jaar heb ik een nieuw abonnement afgesloten: 24 maand met toestel (14,-), stel samen & stel bij 120 min. (9,99) en internet xs 500 MB (€ 5,-). Normaal € 28,99...nu ineens € 42,96. Reden: ik schijn buiten mijn bundel gebeld te hebben. Volgens mij gaat het hier mis. Ik heb in deze periode nog geen 50 min. gebeld! Ik bel niet naar het buitenland of betaalnummers alleen mobiele en vaste nummers in Nederland.
icon

Beste antwoord door Sam- 15 mei 2016, 16:40

Hi Ingie8,

Welkom op het T-Mobile Forum.

Ik kan me goed voorstellen dat je hier duidelijkheid over wilt hebben. Verstandig dat je dit dus bij ons kenbaar maakt.

We helpen je natuurlijk graag verder, dus ben ik gelijk het systeem in gedoken en je factuur erbij gepakt. Zoals je zelf ook aangaf zijn er kosten in rekening gebracht voor het bellen buiten de bundel. Om een duidelijk overzicht te krijgen van de gebelde nummers kan je inloggen op My T-Mobile en je factuur openen. Als je de factuur tevoorschijn hebt gehaald dan kan je naar beneden scrollen voor de specificaties.

Op de specificaties staat vermeld wanneer, naar wie en voor hoe lang je hebt gebeld. Let wel op dat alle gesprekken per seconde worden afgerekend met een minimum van een minuut.

Laat ons weten of het met behulp van de specificaties duidelijker is geworden. Op de factuur uitleg pagina vind je meer uitleg over je factuur. Als je aanvullende vragen hebt dan helpen we je natuurlijk graag. 🙂
Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 3
Dit valt lastig te zeggen zonder gegevens, maar het zou zomaar kunnen dat er achteraf nog een herberekening heeft plaatsgevonden doordat je bent overgestapt op een nieuw tariefplan. Als je halverwege de maand overstapt, wordt er over beide delen van de maand een herberekening gedaan en ontvang je de bundels naar rato. Daardoor kan het zijn dat je toch buitenbundel kosten hebt gekregen. Maar iemand zal even inhoudelijk naar je factuur moeten kijken.
Reputatie 2
Bedankt, ga wel even langs de winkel.
Reputatie 5
Badge +17
Hi Ingie8,

Welkom op het T-Mobile Forum.

Ik kan me goed voorstellen dat je hier duidelijkheid over wilt hebben. Verstandig dat je dit dus bij ons kenbaar maakt.

We helpen je natuurlijk graag verder, dus ben ik gelijk het systeem in gedoken en je factuur erbij gepakt. Zoals je zelf ook aangaf zijn er kosten in rekening gebracht voor het bellen buiten de bundel. Om een duidelijk overzicht te krijgen van de gebelde nummers kan je inloggen op My T-Mobile en je factuur openen. Als je de factuur tevoorschijn hebt gehaald dan kan je naar beneden scrollen voor de specificaties.

Op de specificaties staat vermeld wanneer, naar wie en voor hoe lang je hebt gebeld. Let wel op dat alle gesprekken per seconde worden afgerekend met een minimum van een minuut.

Laat ons weten of het met behulp van de specificaties duidelijker is geworden. Op de factuur uitleg pagina vind je meer uitleg over je factuur. Als je aanvullende vragen hebt dan helpen we je natuurlijk graag. 🙂

Ik heb een abbonement van 32,50 in de maand,nu moet ik ieens 33,39 betalen,hoe kan dit?

Reputatie 7
Badge +18

Beste @Buffoon 

Dit komt door de jaarlijkse inflatie correctie en die bedraagt dit jaar 2,7%.

Groet, Folkert

Reageer