Beantwoord

Factuurbedrag klopt niet met automatisch incasso bedrag

  • 26 april 2017
  • 3 reacties
  • 100 Bekeken

Goedemiddag ,ik zit hier even de boekhouding bij te werken en concludeer dat er €107,04 afgeschreven is van mijn rekening ,terwijl het factuurbedrag €88,46 is.
Is hier iets fout gegaan?fact nr 901290412487
icon

Beste antwoord door Hajar 1 mei 2017, 14:27

Hi Goffe,

De factuur waar jij het over hebt is inderdaad inclusief 21% BTW. Je kan je factuur zelf ook inzien via My T-Mobile> Facturen. Als je de factuur download dan zie je de BTW er wel bij staan.

Hopelijk heb je nu meer duidelijkheid.
Bekijk origineel

3 reacties

21% BTW

88,46 + 21% = 107,0366
Ja dat klopt natuurlijk maar op de facturen tot februari staat ook het btw bedrag op de factuur en waarom nu niet meer ,het is tenslotte een zakelijk abonnement en kan via de app niet zien of btw specificatie aan staat
Reputatie 7
Badge +20
Hi Goffe,

De factuur waar jij het over hebt is inderdaad inclusief 21% BTW. Je kan je factuur zelf ook inzien via My T-Mobile> Facturen. Als je de factuur download dan zie je de BTW er wel bij staan.

Hopelijk heb je nu meer duidelijkheid.

Reageer