Beantwoord

Factuurbedrag komt niet overeen met maandelijkse kosten in bevestiging bestelling

Beste t-mobile,

Ik heb mijn contract verlengd.
Op 18 oktober heb ik een bevestigende email gekregen met het volgende over het tarief: copy paste
Totaal maandelijkse kosten met Klantvoordeel korting
€ 34,50
Totaal zonder Klantvoordeel korting
€ 34,50

Nu heb ik inmiddels echter twee facturen ontvangen ter waarde van 37 euro.
Ik heb geen klantvoordeel.
In de bevestigende email in kleine lettertjes onder het vetgedrukte deel staat: totaal zonder klantvoordeel korting. Ook hier staat dat de kosten 34,50 zullen zijn.
Hoe kan dit?

Met vriendelijke groet,
Eefje
icon

Beste antwoord door Hajar 13 januari 2019, 12:27

Hi Eefje,

Ik zie dat je een collega hebt gesproken en dat je meer informatie hebt gekregen. Je komt alleen in aanmerking voor Klantvoordeel als je twee of meerdere abonnementen hebt op 1 adres. Meer informatie over Klantvoordeel kun je op deze pagina vinden.

Als je nog andere vragen hebt laat het mij weten!

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Badge +20
Hi Eefje,

Ik zie dat je een collega hebt gesproken en dat je meer informatie hebt gekregen. Je komt alleen in aanmerking voor Klantvoordeel als je twee of meerdere abonnementen hebt op 1 adres. Meer informatie over Klantvoordeel kun je op deze pagina vinden.

Als je nog andere vragen hebt laat het mij weten!
Hoi Hajar,

Dat klopt ik heb geen klantvoordeel. Echter staat in mijn bevestigende email dit over mijn maandbedrag:
Totaal zonder Klantvoordeel korting € 34,50
Zodoende is mijn vraag waarom er 37 euro berekend wordt?
Ik kan de bevestigende email aan je doorsturen als je het wilt zien.

Met vriendelijke groet,
Eefje
Reputatie 7
Badge +20
Hoi Eefje,

Hierin lijkt het om een fout te gaan waarin het systeem het Klantvoordeel alsnog heeft meegenomen en daarom die prijs aangaf. Sorry voor deze verwarring! Het had inderdaad €37,- moeten zijn en pas €34,50 bij meerdere abonnementen op één adres. Misschien is T-Mobile Thuis een optie voor je? Deze kun je namelijk ook combineren voor T-Mobile Klantvoordeel en dan krijg je dus extra voordelen!

Als we nog iets voor je kunnen betekenen, laat het gerust weten!
Beste David,

Nee dank u, ik heb geen baat bij een extra T-Mobile abonnement.
Dat is een vervelende fout, 37 euro is niet wat ik heb aanvaard. Ik heb een maandbedrag van 34,50 aanvaard. U stelt dat ik een maandbedrag van 37 euro ben overeengekomen, waarop baseert u dat? Kunt u mij laten zien waar ik akkoord zou zijn gegaan met een maandbedrag van 37 euro?

Met vriendelijke groet,
Eefje
Reputatie 7
Badge +20
Hi Eefje,

Op je akkoord staat het afgesproken bedrag. Je bent dus akkoord gegaan met een bedrag van €18 voor 5GB (inclusief €12 korting) en een toestelkrediet van €19. Daarmee komt je uit op een totaalbedrag van €37 per maand. Dit kun je allemaal terugzien op je contract op My T-Mobile.

Ik hoop dat je nu meer duidelijkheid hebt.

Reageer