Beantwoord

Factuurbedrag te hoog


  • is net lid geworden
  • 0 reacties
Ik heb via de website een sim only abbo gekozen 1gb - onbeperkt bellen 1jaar = 16,50
Op de factuur staat voor deze bundel een veel hoger bedrag 22,50. Dit moet een fout zijn.
icon

Beste antwoord door pipodeclown_2 31 maart 2019, 23:57

Staat er misschien ook een korting op die factuur, zodat je per saldo wel op het juiste bedrag uit komt? Op de website is 1GB en onbeperkt bellen voor 1 jaar op dit moment EUR 16,-. Ook onderaan de pagina staat “maandelijks EUR 16,-“, totdat je op “toon kostenspecificatie” drukt. Dan staat er ‘ineens’ een ‘van/voor tarief’, namelijk EUR 22,50 -> EUR 16,-. Het wordt daar niet helemaal duidelijk of dit T-Mobiles manier is om een 12 maanden korting van EUR 6,50 te communiceren of dat het tarief na 12 maanden gewoon EUR 16,- blijft.

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 3
Badge +1
Staat er misschien ook een korting op die factuur, zodat je per saldo wel op het juiste bedrag uit komt? Op de website is 1GB en onbeperkt bellen voor 1 jaar op dit moment EUR 16,-. Ook onderaan de pagina staat “maandelijks EUR 16,-“, totdat je op “toon kostenspecificatie” drukt. Dan staat er ‘ineens’ een ‘van/voor tarief’, namelijk EUR 22,50 -> EUR 16,-. Het wordt daar niet helemaal duidelijk of dit T-Mobiles manier is om een 12 maanden korting van EUR 6,50 te communiceren of dat het tarief na 12 maanden gewoon EUR 16,- blijft.

Reageer