Beantwoord

factuurbedrag van €747,08 wordt rond 24 oktober afgeschreven

• 18 oktober 2019
  • 1 reactie
  • 415 Bekeken

Dag,

Ik weet niet waar het hier nu precies fout gaat, maar ik krijg een melding dat er rond 24 oktober een bedrag van €747,08 van mijn bankrekening wordt afgeschreven!!! Terwijl ik toch echt mijn toestel heb afbetaald ivm hypotheekaanvraag.

Dit mailtje kreeg ik terug : We hebben je betaling van 736,82 euro ontvangen en verwerkt.

Hierdoor heb je het toestelkrediet dat je bij je contract hebt afgesloten volledig betaald. Vanaf je eerstvolgende factuur vermelden we het toestelkrediet dan ook niet meer.

Hoe kan er dan nu in 1 keer zn achterlijk bedrag worden afgeschreven?

Ik wil graag mijn facturen inzien, maar dat kan op de 1 of andere manier niet!

Ja ik ben kwaad! Dit is toch te gek voor woorden???

icon

Beste antwoord door Hajar 18 oktober 2019, 10:59

Hi @Mischamaas 

Ik begrijp je schrik, maar geen zorgen! Ik zie dat je toestelkrediet al is afbetaald en dat je in totaal €736,82  hebt betaald. Je kan de e-mail als niet verzonden beschouwen, want de e-mail gaat ervan uit dat de betaling nog niet is gedaan. Rond 26 oktober wordt er nog €10,26 dat is het resterende bedrag van het totaal €747,08 . Dus absoluut geen zorgen je gaat geen groot bedrag betalen. Ik hoop dat je nu meer duidelijk hebt en dat ik je heb kunnen geruststellen. 

Als je nog vragen hebt, laat het ons weten!

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +20

Hi @Mischamaas 

Ik begrijp je schrik, maar geen zorgen! Ik zie dat je toestelkrediet al is afbetaald en dat je in totaal €736,82  hebt betaald. Je kan de e-mail als niet verzonden beschouwen, want de e-mail gaat ervan uit dat de betaling nog niet is gedaan. Rond 26 oktober wordt er nog €10,26 dat is het resterende bedrag van het totaal €747,08 . Dus absoluut geen zorgen je gaat geen groot bedrag betalen. Ik hoop dat je nu meer duidelijk hebt en dat ik je heb kunnen geruststellen. 

Als je nog vragen hebt, laat het ons weten!

Reageer