Beantwoord

Factuurmelding als beheerder instellen

Ik wil graag een melding ontvangen als ik een factuur heb gekregen. Dit kan niet, omdat de beheerder dit moet doen. Ik ben echter zelf beheerder... Hoe kan ik dit oplossen?
icon

Beste antwoord door Issam 3 oktober 2017, 16:01

Hallo Lakroon,

Goed dat je hierover navraag doet. We helpen je graag verder!

Om de instellingen van je factuurmelding aan te passen dien je in te loggen via je beheer account. Je hebt geprobeerd je instellingen aan te passen via je My T-Mobile account.

Ik heb net geprobeerd om de melding in te schakelen, maar ik kreeg een foutmelding dat de dienst tijdelijk niet beschikbaar is. Ik verwacht dat dit met een paar dagen opgelost is. Zou je dit zelf nog in de aankomende dagen willen uitproberen?

Ik hoop dat hiermee je vraag is beantwoord. Mocht je aanvullende vragen hebben dan horen we het natuurlijk graag van je.

Bekijk origineel

14 reacties

Reputatie 7
Badge +14
Kan je ook niet inloggen in de app of op de site?
Daar kan je het instellen
Jahoor, ik ben gewoon ingelogd. Maar bij Gegevens & instellingen / Factuurmelding krijg ik de volgende melding:

Oeps, je hebt geen rechten voor deze pagina
Je kunt de pagina niet bekijken
Bijvoorbeeld omdat:

Je bent ingelogd als PrePaid-klant en hebt geklikt op een link voor facturen of andere diensten voor abonnees.
Je een abonnement hebt via je werkgever. Sommige pagina's mogen alleen bekeken worden door je telecombeheerder. Ben je beheerder en wil je inloggen in de zakelijke selfserviceomgeving? Ga dan naar T-Mobile Beheer.

Ga ik vervolgens naar T-Mobile Beheer, dan krijg ik een pagina waar ik van alles kan bekijken, maar weinig kan instellen...
Reputatie 7
Badge +14
Dan denk ik dat de moderators je wel kunnen helpen. Wel geduld hebben kan 24/48 uur duren.
Dank je! Moet ik me dan ergens aanmelden of gaan die vanzelf reageren???
Reputatie 7
Badge +14
Ze reageren hier maar kan even duren.
op Facebook, Twitter @tmobile_webcare en via de chat is het te proberen anders wachten tot ze hier reageren
Reputatie 6
Badge +16
Hallo Lakroon,

Goed dat je hierover navraag doet. We helpen je graag verder!

Om de instellingen van je factuurmelding aan te passen dien je in te loggen via je beheer account. Je hebt geprobeerd je instellingen aan te passen via je My T-Mobile account.

Ik heb net geprobeerd om de melding in te schakelen, maar ik kreeg een foutmelding dat de dienst tijdelijk niet beschikbaar is. Ik verwacht dat dit met een paar dagen opgelost is. Zou je dit zelf nog in de aankomende dagen willen uitproberen?

Ik hoop dat hiermee je vraag is beantwoord. Mocht je aanvullende vragen hebben dan horen we het natuurlijk graag van je.
Helaas kom ik dan toch weer automatisch uit op mijn My T-Mobile account. En daar heb ik onvoldoende rechten...
Reputatie 7
Badge +17
Hi lakroon,

Heb je wel een account voor T-Mobile beheer? Op deze pagina vind je meer informatie over T-Mobile beheer en over hoe je een account aanmaakt. Ben benieuwd of het dan wel lukt.
Hoi,

Ik heb hetzelfde probleem. Alles hierboven al geprobeerd, maar zodra ik inlog op T-Mobile beheer in de tab "zakelijk" zie ik het scherm terug switchen naar de tab "privé" en "my T-Mobile" en krijg ik dus dezelfde melding als hierboven omschreven.
Reputatie 7
Badge +17
Hi I.Bosch,

Wat vreemd zeg. Ik krijg dezelfde foutmelding als ik via jouw account een wijziging probeer door te voeren. Wat we wel kunnen proberen is dat ik je huidige My T-Mobile account verwijder en dat jij dan een nieuwe aanmaakt via Beheer. Wellicht dat het daarmee is opgelost.

Ga je hiermee akkoord?
Ja, dat is goed. Misschien lukt het dan wel.
Reputatie 7
Badge +17
Hi I.Bosch,

Ik heb je account verwijderd. Je kan nu een nieuwe aanmaken. Ik ben benieuwd of het hiermee wordt opgelost!
Helaas, dit werkt niet.
Zodra ik naar T-Mobile zakelijk ga en daar kies om een account aan te maken, gaat ie automatisch weer terug naar privé en wordt er een my T-Mobile account aangemaakt, waarna ik weer dezelfde melding krijg als hiervoor genoemd.
Reputatie 6
Badge +16
Hoi I. Bosch,

Wat jammer dat het niet heeft geholpen!

Omdat ik verder ook even niets anders kan proberen, heb ik er intern een melding van gemaakt. Mijn collega's zullen dit verder gaan oppakken en onderzoeken. Ik hoop dat zij snel tot een oplossing komen, zodat je alles weer soepeltjes kunt regelen in jouw account. 😃

Reageer