Beantwoord

Factuurnummer niet terug te vinden

• 3 april 2016
  • 5 reacties
  • 203 Bekeken

er wordt de laatste twee maanden bedragen afgeschreven die ik niet kan terugvinden. de maandelijkse abonnementskosten kan ik wel inzien. kan ook niet zoeken op factuurnummer.
iedere maand krijg ik ook netjes een melding als er weer een bedrag word afgeschreven, maar bij twee facturen van de afgelopen twee maanden niet.
misschien kan iemand dit voor mij ophelderen
icon

Beste antwoord door Hajar 4 april 2016, 15:05

Hi fhennek,

Welkom op ons Forum!

Goed dat jij je vraag hier stelt. Je kan op My T-Mobile je facturen inzien. De laatste factuur dat erop staat is van 23 maart. Daar staat ook het factuurnummer bij vermeld. Je abonnement loop op 13 april af en aangezien je altijd je maandkosten één maand vooruit betaalt heb je voor de laatste factuur geen korting ontvangen op je bel en databundel. Heb je nu meer duidelijkheid?

Als je nog vragen hebt, laat het mij weten.
Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Badge +20
Hi fhennek,

Welkom op ons Forum!

Goed dat jij je vraag hier stelt. Je kan op My T-Mobile je facturen inzien. De laatste factuur dat erop staat is van 23 maart. Daar staat ook het factuurnummer bij vermeld. Je abonnement loop op 13 april af en aangezien je altijd je maandkosten één maand vooruit betaalt heb je voor de laatste factuur geen korting ontvangen op je bel en databundel. Heb je nu meer duidelijkheid?

Als je nog vragen hebt, laat het mij weten.
Hi Hajar

mijn abonnementsfacturen kan ik allemaal inzien dat is geen probleem.
het gaat over de afschrijvingen met de factuurnummers: 901264981109 en 901262845062. misschien weet jij waar deze voor zijn
alvast bedankt
Reputatie 7
Badge +20
Hi fhennek,

Dankjewel voor je reactie. Ik heb je gegevens erbij gepakt en zie dat deze twee facturen van je tablet abonnement zijn. Jij hebt op 16 december een tablet abonnement afgesloten met een 970 nummer. Het abonnement loopt tot 15 december 2017. Je kan ook een My T-Mobile account aanmaken met je tablet nummer. Zo kun je jouw facturen van dat abonnement inzien. Op deze pagina kun je de stappen volgen om een account aan te maken. Is het nu wat duidelijker?

Mocht je nog andere vragen hebben, stel ze dan gerust! 🙂
bedankt voor de fijne service Hajar.
ben hiermee zeer geholpen.
Reputatie 7
Badge +20
Graag gedaan! Als ik nog iets voor je kan betekenen dan hoor ik het graag! 🙂

Reageer