Beantwoord

Factuuroverzicht

  • 3 maart 2018
  • 1 reactie
  • 47 Bekeken

Tot op heden nog steeds geen factuur overzichten..!! Zowel via web als App (IOS). Hoelang gaat het nog duren..? Als ik iets betaalt zou ik graag willen/moeten weten wat ik betaal en eventuele extra kosten..!! Dan kan je alleen inzien als je een factuuroverzicht heb.
icon

Beste antwoord door Hajar 4 maart 2018, 12:37

Hi IamBosch,

Ik begrijp dat je dit zo snel mogelijk wil kunnen inzien! Ik zie dat onze technische afdeling er nog steeds mee bezig is en ik verwacht dat het nu wel snel wordt opgelost. Zodra het is opgelost zullen we dat direct laten weten! Excuses voor het ongemak!
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +20
Hi IamBosch,

Ik begrijp dat je dit zo snel mogelijk wil kunnen inzien! Ik zie dat onze technische afdeling er nog steeds mee bezig is en ik verwacht dat het nu wel snel wordt opgelost. Zodra het is opgelost zullen we dat direct laten weten! Excuses voor het ongemak!

Reageer