Vraag

Factuurverhoging door fraude

• 20 juli 2020
  • 1 reactie
  • 255 Bekeken

Hallo,

ik heb sinds vorig jaar mei ongeveer iedere maand ± 20 euro te veel betaald voor mijn mobiel abonnement  dankzij een fraude via mrpotatoheadgaming.

Na deze diensten stop te hebben gezet en t-mobile een onderzoek laten doen naar de oorzaak van de hogere kosten, kreeg ik van t-mobile 65 euro vergoeding omdat dit de kosten waren die ik volgens het onderzoek meer heb gemaakt in die tijd. 

De daadwerkelijke extra kosten die mij in rekening zijn gebracht zijn +-240 euro.

Daarnaast kwam uit het onderzoek naar voren dat ik een bevestiging zou moeten hebben ontvangen voor deze dienst bij mijn berichten, maar deze heb ik niet ontvangen. 

Het zou mijn eigen verantwoordelijkheid zijn volgens t-mobile dat ik mij heb aangemeld voor deze dienst en dat ik daarom voor de kosten moet opdraaien. Ik ben het hier niet mee eens omdat er geen bewijs is dat ik mij heb aangemeld voor deze dienst.

Op advies van de klantenservice vraag ik daarom in de forum om advies over wat ik nu kan doen om toch financieel vergoed te worden.

Met vriendelijke groeten en alvast dank,

Mats 

1 reactie

Dat je 65 euro terug krijgt is al heel wat, je krijgt als klant maandelijks de factuur om te controleren en had je vorig jaar juni al kunnen weten dat er 20 euro in rekening werd gebracht.

Dan was de schade hooguit 40 euro geweest.

Reageer