Beantwoord

Fout qua kosten op Factuur

• 10 maart 2017
  • 3 reacties
  • 106 Bekeken

Ik krijg zonder reden 18 euro berekend voor sms op mijn rekening
Ik heb een Go onbeperkt abonnement en sta niet aangemeld voor sms diensten
icon

Beste antwoord door Da Flitz 11 maart 2017, 01:02

Hallo JuliaGer,

Ik kan me goed voorstellen dat je dat niet fijn vindt.
Je zegt dat je niet aangemeld staat voor sms diensten. Heb je misschien meegedaan aan stemmen voor een TV-show? Of gegevens opgevraagd voor een huis of auto?
Heb je gekeken bij payinfo.nl of je aangemeld staat bij een aanbieder van een sms-dienst? Zo ja, dan kun je dat dan meteen zien en direct afmelden.

Op de pagina "Alles over diensten van derde partijen"(apps, sms-diensten, mobiele betalingen) vind je precies hoe je dat kan doen en wat je kan doen als je vindt dat er onterecht kosten in rekening zijn gebracht. (via het online onderzoeksformulier)

Ik hoor graag wat de uitslag is.

Gr
Bekijk origineel

3 reacties

Hallo JuliaGer,

Ik kan me goed voorstellen dat je dat niet fijn vindt.
Je zegt dat je niet aangemeld staat voor sms diensten. Heb je misschien meegedaan aan stemmen voor een TV-show? Of gegevens opgevraagd voor een huis of auto?
Heb je gekeken bij payinfo.nl of je aangemeld staat bij een aanbieder van een sms-dienst? Zo ja, dan kun je dat dan meteen zien en direct afmelden.

Op de pagina "Alles over diensten van derde partijen"(apps, sms-diensten, mobiele betalingen) vind je precies hoe je dat kan doen en wat je kan doen als je vindt dat er onterecht kosten in rekening zijn gebracht. (via het online onderzoeksformulier)

Ik hoor graag wat de uitslag is.

Gr
Wacht ook graag even af, bij mij gaat het maar om 13cent voor Internet in Duitsland. Maar unlimited is volgens mij gewoon geldig in Duitsland?
Reputatie 7
Badge +20
Hi Werner,

Ik zie dat je een Unlimited databundel hebt en dus kun je in de EU ook 60 dagen gebruik maken van Unlimited internet. Na de 60 dagen kun je 10GB per maand verbruiken. Ik verwacht daarom dat je geen kosten maakt aan internet in Duitsland. Je kan het beste even je factuur afwachten en mocht je daar onjuiste kosten zien staan, trek dan even aan de bel. Dan help ik je graag verder!

Reageer