Vraag

Fout: We kunnen uw account niet verifiëren

• 17 januari 2016
  • 4 reacties
  • 2396 Bekeken

Ik wil graag via mijn T-Mobile Factuur een App kopen in Google Play Store (versie 6.0.5).

als ik op "Factureren via T-Mobile" druk, Krijg ik eerst de vraag: "Google Play Store wil graag een bericht sturen naar 6040". Deze beantwoord ik met Zenden.

Vervolgens krijg ik na een tijdje bovenstaande melding.

Ter info: Ik heb een LG 2, met Android versie 4.4.2.
In Google Wallet kan ik deze betaalmethode niet toevoegen.
Alle blokkades staan uit. Ik krijg wel een sms van 6040 met de volgende "code": DCB: WJc5.......8I3Ej9

De instructievideo om deze betaal methode toevoegen werkt niet, aangezien ik deze al ter beschikking heb.

Graag een oplossing om dit probleem te verhelpen. Waarom wordt door jullie "serviceprovider" deze sms niet geverifieerd?

Met vriendelijke groet.
Michel

4 reacties

Beste Michel,

Vandaag heb ik precies hetzelfde gehad. Alleen ik ontvang niet eens SMS.
Bij het aankopen van een app uit de google play store en aanklik "Factureren via T-Mobile" en de SMS verstuur kan mijn account niet geverifeerd worden en ontvang ik dus ook geen SMS met een code, zoals u wel krijgt.
Vervolgens staat bij de foutmelding, probeer later opnieuw. Heb het al een aantal keer geprobeerd, maar behoud dezelfde fout.

Met vriendelijke groet,
Natasja
Reputatie 6
Badge +17
Hi MBoulanger en NVdance,

Allereerst allebei van harte welkom bij de T-Mobile Community. Leuk om te zien dat jullie hier je vraag stellen. We helpen jullie graag verder. :)

Erg vreemd dat jullie geen aankopen kunnen doen in de Google Play store via de factuur. Dit zou namelijk wel mogelijk moeten zijn, aangezien er geen blokkades actief zijn.

Zouden jullie de volgende stappen willen uitproberen:

1. Log in op https://wallet.google.com
2. Ga naar onderdeel Betaalmethoden
3. Verwijder de registratie bij 'Facturering via mobiele provider' en 'T-Mobile NL31612345678'

Bij een volgende aankoop staat in het bevestigingsscherm een pijltje bij de prijs, door daarop te klikken kies je opnieuw de betaalmethode.

Mocht dit niet werken, dan vraag ik jullie om mij een privébericht te sturen met daarin de volgende gegevens:

• IMEI-nummer van het toestel
• Google-account van de klant (username)
• Wanneer was de laatste onsuccesvolle poging?
• Wanneer was de laatste succesvolle App Store aankoop via de T-Mobile factuur? Als het nooit gelukt is, graag aangeven.

Houd ons op de hoogte. Ik ben benieuwd naar jullie reactie!
Hey Issam, ik heb ingelogd op de wallet en het verwijderd, maar nu kan ik enkel nog credit cards toevoegen of een code inwisselen. Geen optie meer voor betalen via factuur.

Had ook al een berichtje los gezet hier: https://forum.t-mobile.nl/stel-vraag-419/betalen-via-factuur-werkt-niet-meer-263890

Misschien dat dat mijn situatie wat beter omschrijft.

Alvast bedankt!
Reputatie 7
Badge +20
Hoi Interverse,

Ik heb zojuist in je eigen topic gereageerd. Zou je het bij dat topic kunnen houden, dan weten we wat je al geprobeerd hebt. 🙂

Reageer