Beantwoord

Foute bedragen factuur


  • heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie
Beste,

Mij is opgevallen dat mijn abonnementsbedrag en alle overige bedragen verkeerd zijn?
Dit is vanaf januari 2018.

Startabonnement 18.02.18 t/m 17.03.18 10,10
icon

Beste antwoord door CrisTien 23 februari 2018, 17:44

Beste kritiek. Welkom in het forum.
Heb je het over de inflatiecorrectie of gaat er echt iets fout met je rekening?

https://www.t-mobile.nl/klantenservice/bestelling-en-abonnement/facturen/inflatiecorrectie

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +15
Beste kritiek. Welkom in het forum.
Heb je het over de inflatiecorrectie of gaat er echt iets fout met je rekening?

https://www.t-mobile.nl/klantenservice/bestelling-en-abonnement/facturen/inflatiecorrectie
Ik heb hier ook last van alles is verkeerd en er is een gruwelijke fout gemaakt ineens staat er telefoon afloskosten totaalbedrag? en schadevergoeding abonnement? Wat is dit voor onzin! Ook is de abonnement korting niet correct verekend!
Reputatie 6
Badge +17
Hoi MR. Rhino,

Dat corrigeren we natuurlijk als dat nodig is! Ik zie dat je inmiddels contact hebt gehad met mijn collega en dat alles is rechtgezet!

Laat je het weten als je nog meer vragen hebt?

Reageer