Vraag

Fouten in facturen en t-mobile klantenservice bellen is niet gratis

• 11 mei 2017
  • 1 reactie
  • 107 Bekeken

Ik heb gemerkt dat er fouten zijn in de facturen. Daarom betaalde ik meer geld. Als ik t-mobile klantenservice bel moet ik heel veel wachten en ik zie in de facturen dat als ik de klantenservice bel de tijd, waarin ik met klantenservice bel, gaat van mijn belminuten af, wat ik oneerlijk vind. Ik heb 150 belminuten en als er een probleem is met facturen ben ik 20 minuten van mijn belminuten kwijt. is dat eerlijk ?

mijn mobielnummer -weggehaald-

1 reactie

Reputatie 7
Badge +20
Hi Muhannad,

Ik zie dat je gister een collega hebt gesproken en dat zij je meer informatie heeft gegeven over je factuur. Zij heeft je meer uitleg gegeven over de afronding van tijden. De eerste seconden worden gerekend als 1 minuut. Ook zie dat je hebt gebeld naar servicenummers en dat kost ook geld. In de tarievenlijst van jouw abonnement zie je wat je betaalt voor bellen naar servicenummer. Ik zie dat je ook een vraag hebt over bellen naar klantenservice. Dit kost inderdaad geld, maar er zijn ook makkelijke en gratis manieren om ons te contacteren. Je kan namelijk via Facebook, Twitter en het Forum je vraag stellen en dan helpen wij jou graag verder. Zo behoud jij je belminuten en wordt je alsnog geholpen door ons.

Als je nog andere vragen hebt, laat het mij weten.

Reageer