Beantwoord

FTMCS rekening contentdiensten

• 28 juni 2017
  • 2 reacties
  • 142 Bekeken

is het normaal dat twee maanden nadat ik deze dienst geblokkeerd heb ik nog steeds een rekening krijg van 39
euro voor diensten waarvoor ik mij heb laten blokeren. krijg nu al voor de tweede maand een heffing op zogenaamde FTSMC diensten, volgend de dame aan de lijn kwam dat omdat diegenen die ik geblokkeerd heb wel de sms van plan waren om te sturen. dat geeft dus het volgende beeld. je moet betalen voor een brood die je niet gevraagd hebt, maar omdat de bakker t voornemen had om m te sturen moet je m wel afrekenen.
hier valt ook niks tegen te doen want de rekening ligt al klaar... blijft een merkwaardige zaak bijna net zo merkwaardig als de medewerkers van de t mobile shop maar dat is weer een andere topic
icon

Beste antwoord door Muberra 28 juni 2017, 11:57

Hoi Nolleke61,

Dat is een goede vraag van je!

Ik ben meteen in het systeem voor je gaan kijken en ik ga je meer uitleg geven wat er aan de hand is. Allereerst, heel goed dat je een blokkade hebt ingesteld!

De blokkade heb je geactiveerd op 29 mei. De FTMSC-kosten op de factuur van mei zijn van de periode voordat de blokkade is ingesteld. Als je kijkt op de factuur van mei dan zie je bij "Gebruikskosten buiten de bundel " staan dat de kosten voor diensten mobiel internet zijn gemaakt t/m 22 mei. Dus, dat is net de periode voor de blokkade. Hetzelfde geldt voor de factuur van juni, als je kijkt op de factuurspecificatie, dan zie je het volgende staan:

De kosten zijn gemaakt op 28 mei, dus één dag voordat de blokkade is ingesteld. Gelukkig kan je hier nog wel iets tegen doen! Zoals onze Klantexpert Rosan aangeeft hierboven, kan je in dit topic alle informatie vinden over de mobiele diensten en het formulier waarmee je kan proberen jouw geld terug te krijgen. Nooit geschoten is altijd mis! Ik zou het zeker proberen als ik jou was. :)

Mocht je nog vragen hebben of kom je er niet uit. Laat het dan weten, wij staan altijd voor je klaar!
Bekijk origineel

2 reacties

Badge +13
Beste Nolleke op welke manier heb je het stop gezet?
Zou je eens hieronder in dot topic willen kijken of deze stappen genomen zijn?
Daar staat ook een formulier wat je kan invullen dan doet men er onderzoek naar en is er een kans dat je het geld terug kan krijgen.
https://forum.t-mobile.nl/mijn-factuur-betalingen-425/ftmsc-betaling-mobiele-betaling-en-sms-diensten-deel-3-181844
Reputatie 4
Hoi Nolleke61,

Dat is een goede vraag van je!

Ik ben meteen in het systeem voor je gaan kijken en ik ga je meer uitleg geven wat er aan de hand is. Allereerst, heel goed dat je een blokkade hebt ingesteld!

De blokkade heb je geactiveerd op 29 mei. De FTMSC-kosten op de factuur van mei zijn van de periode voordat de blokkade is ingesteld. Als je kijkt op de factuur van mei dan zie je bij "Gebruikskosten buiten de bundel " staan dat de kosten voor diensten mobiel internet zijn gemaakt t/m 22 mei. Dus, dat is net de periode voor de blokkade. Hetzelfde geldt voor de factuur van juni, als je kijkt op de factuurspecificatie, dan zie je het volgende staan:

De kosten zijn gemaakt op 28 mei, dus één dag voordat de blokkade is ingesteld. Gelukkig kan je hier nog wel iets tegen doen! Zoals onze Klantexpert Rosan aangeeft hierboven, kan je in dit topic alle informatie vinden over de mobiele diensten en het formulier waarmee je kan proberen jouw geld terug te krijgen. Nooit geschoten is altijd mis! Ik zou het zeker proberen als ik jou was. :)

Mocht je nog vragen hebben of kom je er niet uit. Laat het dan weten, wij staan altijd voor je klaar!

Reageer