Beantwoord

Ftmsc

Ik zag vandaag dat ik boor 18,66 aan FTMSC betlingen had gedaan. Uit onderzoek kwam ik uit op een soort van spelletjes site waar ik niks mee kon. Na onderzoek heb ik via mijnmobielebetalingen de betlingen (als het goed is) stop gezet. Kunt u voor mij nagaan of dit correct is en of ik mijn geld kan krijgen. Wat ik ook niet begrijp is dat ik toen ik voor de optie blokkeren had gekozen de site aangaf dat mijn provider de diensten al standaard blokkeerde. Hoe kan het dan zijn dat ik er toch voor ben aangemeld en heb moeten betalen. Graag hoor ik van u.
icon

Beste antwoord door Razza 22 juli 2013, 14:59

@Nilli_20

Allereerst welkom op het forum.

Goed dat je al hebt gekeken op www.mijnmobielebetalingen.nl. Ik heb op netwerkniveau ook een blokkade voor je toegevoegd om deze kosten te voorkomen. Daarnaast kan je via deze link een formulier downloaden om een onderzoek te starten.
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 6
Badge +16
@Nilli_20

Allereerst welkom op het forum.

Goed dat je al hebt gekeken op www.mijnmobielebetalingen.nl. Ik heb op netwerkniveau ook een blokkade voor je toegevoegd om deze kosten te voorkomen. Daarnaast kan je via deze link een formulier downloaden om een onderzoek te starten.

Reageer