Vraag

FTMSC Betaling (mobiele betaling)

Reputatie 2
Wie kent FTMSC Betaling?

Zie de laatste tijd telkens deze betaling op de nota voor een bedrag van 4.20 euro excl. BTW.

Doe geen betalingen met mijn mobiel.

Wie weet wat dit is?

Tedjeb

This topic has been closed for comments

298 reacties

Reputatie 6
@tedjeb
Als op je factuur een FTMSC betaling (mobiele betaling) staat, dan kun je alle details van de aankoop inzien via de website www.mijnmobielebetalingen.nl
Reputatie 2
sto met betaling.
@tedjeb
Als op je factuur een FTMSC betaling (mobiele betaling) staat, dan kun je alle details van de aankoop inzien via de website www.mijnmobielebetalingen.nl

Ik heb dit ook, inmiddels vanaf 12 februari jl, en heb vanmorgen op www.mijnmobielebetalingen.nl gekeken, maar hier wordt aangegeven dat ik geen mobiele (of internetdiensten) afneem.
Reputatie 5
@hansr2
Ik heb het doorgezet voor je en er word nog contact met je opgenomen.
Beste Moderator,

Ook ik heb op mijn factuur een FTMSC betaling gedaan. heb gekeken op de website voor de specificatie (zie onderaan bericht) en daar kwam uit dat ik 2 keer voor VI plus betaald had en dit terwijl ik de aplicatie VI PLUS niet eens heb.

Kan ik hier iets aan doen?

Groetjes Bas

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

VI PLUS mobiel € 2.00 12-02

VI PLUS mobiel € 2.00 15-03
Reputatie 5
@basvisee
Heb je al via de website Mobiele betalingen al proberen af te melden?
Voor de rest hoef je nu nog niets te doen. Ik heb het doorgezet voor je en hier krijg je binnen 10 dagen een reactie op.
Ik heb ook verschillende FTMSC betalingen staan, en ben me nergens van bewust... telt wel aan, een keer of 6 in één maand, is zo 15 euro

Ow, en gekeken bij mobiele betalingen .. geen gegevens bekend,, leeg blaadje.....
Reputatie 5
@capman1
Ik zie de kosten ook staan op je factuur en ik heb de melding doorgezet voor je. Binnen 10 dagen zal er contact met je op genomen worden.
Kijk ik verder zie ik nog meer kosten op je factuur staan die buiten de bundel vallen. Ik heb je hier een privébericht gestuurd met meer uitleg.
Ook ik gekeken bij mobiele betalingen maar krijg een sms dat mijn nummer is geblokkeerd voor smsdiensten en toch is er wederom 4,20 in rekening gebracht voor de komende maand.
Reputatie 5
@aisha23
Onder dit account met het 06 nummer wat eindigend op 147 zie ik geen mobiele betalingen terug op je facturen. Ik heb je een privébericht gestuurd. Zou je daar op willen reageren?
Ook ik heb inmiddels drie fmtc betalingen van € 4,20 elk op mijn rekening die ik niet heb gedaan. Wat moet ik doen? Jan.
Ik heb alles nu geblokkeerd. Hoe kan ik de € 25 terugkrijgen?

Jan.
Citaat bevestigingsmail:

Beste gebruiker, Conform je verzoek, hebben wij voor jouw mobiele nummer xxxxxxxxxxxx de volgende instellingen opgeslagen. Het verzoek wordt binnen 24 uur verwerkt. Eénmalige sms-diensten: geblokkeerd Abonnements sms-diensten: geblokkeerd Déblokkadeslot: Let op: blokkeringen gelden alleen voor betaalde sms-diensten. Het is na blokkade nog steeds mogelijk om gratis sms berichten te ontvangen. Hartelijke groet, sms-dienstenfilter Je kunt deze e-mail niet beantwoorden. Kijk voor meer informatie op SMS dienstenfilter of neem contact op met je mobiele telefoonaanbieder.

Hopelijk is dit voldoende voor de toekomst. Maar ik hoor graag hoe we de vervelende gevolgen van het verleden uit gaan wissen.
Reputatie 5
@jdsmits
De blokkering die je hebt aangevraagd is voor SMS diensten en is niet van toepassing op Mobiele Betalingen. Het is doorgezet naar de betreffende afdeling en die gaan je helpen met het afmelden voor deze diensten. Zodra dat gedaan is zal je op de hoogte gebracht worden.
Betaling stopgezet via Mijn Mobiele Betalingen.

Leuk en aardig, maar hoe krijg ik nu die 5 x €7,50 terug voor diensten die ik NIET heb?
yo ries,,

Ook heb ik die klachten ook dat ik elke maand extra kosten moet betalen voor zulke internetdiensten (FMTSC ) terwijl ik nooit hiervan gebruik heb gemaakt. Kunt u me helpen om deze stop te zette n?

Groeten, Robert
yo ries,,

Ook heb ik die klachten ook dat ik elke maand extra kosten moet betalen voor zulke internetdiensten (FMTSC ) terwijl ik nooit hiervan gebruik heb gemaakt. Kunt u me helpen om deze stop te zette n?

Groeten, Robert

Je kan ze stopzetten. Ik weet echter niet hoe je je zuurverdiende centen terug krijgt....
Reputatie 5
@Germie
Ik zie dat je ondertussen contact hebt gehad met T-Mobile Klantenservice. Mijn collega heeft het doorgezet voor je en hier ga je nog een reactie op krijgen.

@andikk
yo Robert! Welkom op het T-Mobile Forum! :)

Heb je via Mobiele Betalingen je al wel afgemeld? Anders blijven deze diensten doorgaan. Ik heb het wel doorgezet voor je om uit te zoeken hoe de dienst of diensten geactiveerd zijn op je abonnement. Hier ga je nog een reactie op krijgen!

@Germie
Je kan ze stopzetten. Ik weet echter niet hoe je je zuurverdiende centen terug krijgt....
Daarvoor zetten we het door naar betreffende afdeling. Ze gaan kijken hoe de dienst tot stand is gekomen en of er een compensatie van toepassing is. Als mijn collega je belt dan krijg je dat ook te horen.
Goedendag,

Ik krijg de laatse 3 maanden steeds een hoog factuur. Als ik kijk op mijn factuur zie ik 4 x een ftmsc betalingen hoe kan ik dat stop zetten eigenlijk. Kan iemand mij daarbij helpen.

Alvast bedankt.

MVG
Reputatie 5
@Iphone#4

Via de website mijnmobielebetalingen.nl is het mogelijk om alle details van de mobiele betalingen terug te vinden en deze eventueel stop te zetten.
hoi
wij hebben prezies de zelfde probleem elleen van ons is het een bedrag van€28.14
wat is dit, en waarom ?
Reputatie 5
@r.bosscher

Voor T-Mobile is niet terug te zien waar dit precies om gaat. Zoals op de factuur beschreven staat er alleen 'mobiele betaling'. Als je naar de website mijnmobielebetalingen.nl gaat kun je details zien over waar je voor hebt betaalt en is het ook mogelijk om deze betalingen stop te zetten.
beste moderator,

ook ik wordt plotseling met ftmsc kosten geconfronteerd, geen toegang tot de site mijnmobielebetalingen , het lijkt wel of T-mobile dit blokkeert; ook omdat de inhoud van de ontvangen sms niet wordt weergegeven.

wat is hier aan de hand, mag een provider zomaar ineens zonder toestemming incasso's verrichten voor anderen of voor zichzelf zonder verantwoording? welke machtiging geeft Tmobile het recht om deze kosten in rekening te brengen ? welke maas in de wet wordt hier voor nou weer! misbruikt?
Ook werd er bij mij steeds een bedrag in rekening gebracht. Ik heb pas sinds anderhalve maand mijn I-500 abonnement. Naar aanleiding van mijn laatste factuur met FTMSC erbij heb ik gebeld naar de klantenservice. Daar konden ze mij niet vertellen waar dit voor was en wat ik kon doen. Als ik bezwaar had kon ik een klachtenbrief schrijven. Nu kom ik erachter wat het is en dat er weer een bedrag in rekening is gebracht. Er is ondertussen al €52.50 in rekening gebracht.
Ik vind het schandalig dat de medewerker van de klantenservice mij niets kon vertellen. Hoe kan ik mijn geld teug krijgen?
Reputatie 5
@kweetni
Welkom op het T-Mobile Forum!

T-Mobile blokkeert niet de toegang tot Mijn Mobiele Betalingen. Als je geen toegang krijgt dan is er iets anders aan de hand. Ik heb het doorgezet voor je en hier ga je binnen 10 dagen een reactie op krijgen. Ook heb ik gevraagd om na te gaan voor welke diensten je bent aangemeld en of ze je daar voor af willen melden.

@louisetta
Ook jij welkom op het T-Mobile Forum!

Ik zie dat je op 24 mei gebeld hebt met T-Mobile Klantenservice en dat mijn collega je geholpen heeft met afmelden. Ik heb je klacht doorgezet en ook jij gaat binnen 10 dagen een reactie op krijgen. Omdat je aangeeft dat je niet weet voor welke diensten je was aangemeld heb ik in het verzoek gevraagd of ze dat ook willen nakijken.