Vraag

FTMSC Betaling (mobiele betaling)



Toon eerste reactie
This topic has been closed for comments

298 reacties

@manonnonam

Welkom op het T-Mobile Forum.

Ik zie dat er een abonnement is afgesloten op 26 september. Vaak zijn het ringtones of games of adult sites. Ik zal deze gegevens overdragen aan onze specialist die hierover binnen 10 dagen contact met je op neemt.
@derpieter

Welkom op het T-Mobile Forum.:)

Goed om te lezen dat je je al wel af hebt kunnen melden voor dit abonnement. Ik zal de zaak doorspelen, echter hun nemen binnen 10 dagen persoonlijk contact met je op.
@derpieter Welkom op het T-Mobile Forum.:) Goed om te lezen dat je je al wel af hebt kunnen melden voor dit abonnement. Ik zal de zaak doorspelen, echter hun nemen binnen 10 dagen persoonlijk contact met je op.

Zojuist gebeld door de klantenservice van T-mobile, en netjes te woord gestaan en het wordt eenmalig opgelost. Chapeau voor de snelle service. Dat mag ook wel een gezegd worden!
Ik heb 5 x € 4,20 aan FMTSC kosten op de mobiel van onze zoon staan.

Mobiele betalingen zijn op zijn nummer geblokkeerd!! Hoe kan dit en hoe kunnen we dit in de toekomst voorkomen?
Beste moderator,

Ook ik heb last van FMTSC kosten.

Nu weet ik niet hoe ik dit kan gaan oplossen?. Ik heb op 21 oktober via dienstenfilter eenmalige en abonnementsdiensten laten blokkeren maar er word nog steeds geschreven naar deze "maffiahandel"".



Zouden jullie dit willen oppakken en mij uit de brand willen helpen.

Alvast bedankt.

toevoeging:

ik heb op www.mijnmobielebetalingen.nl" gekeken en er staan geen diensten op? dan vraag ik me helemaal af waarvoor ik betaal.

greetz Sjeikchoco
Geachte moderator,
Ik ging ``FTMSC`` opzoeken en zag dat meer mensen last van hebben. Ik ben niet een keer buiten mijn bundel gevallen dus ik weet ook niet hoezo er een extra betaling is.
Ik heb 5 x € 4,20 aan FMTSC kosten op de mobiel van onze zoon staan.

Mobiele betalingen zijn op zijn nummer geblokkeerd!! Hoe kan dit en hoe kunnen we dit in de toekomst voorkomen?


Zojuist naar de T-Mobile klantebservice gebeld en geconstateerd dat het laten blokkeren van mobiele betalingen een wassenneus is. Ik kan niet een sms sturen naar 5454 om te achterhalen waar de betalingen voor geweest zouden zijn. De melding die ik krijg is "Je mobiele nummer is geblokkeerd voor sms-diensten" Nou moet ik eerst betalen voor de de-blokkade. Dan kan ik kijken waar de betalingen voor zijn en vervolgens weer betalen voor blokkade van betaaldiensten.

Als dit morgen niet wordt opgelost gaat er een prepay kaart in en is het afgelopen met mobiel internet op deze telefoon. Ik hoop niet dat T-Mobile het zover laat komen.
Iets te grote bek gehad. Sorry!! Het bleek een ringtone dienst van € 5,- per week te zijn. Waarschijnlijk in de eerste week van het abonnement per abuis op geaboneerd.

Via http://payinfo.mobi/web/home.jsp kun je alle abonnementen stop zetten

Mooie tip van je maar als ik daar naartoe ga dan staat er niks vermeld.

Betekend dat dan dat ik spookbetalingen doe???
@Sjeikchoco

Jij hebt 2 abonnementen lopen via FTSMC betalingen. Deze kun je alleen stopzetten via de link Mijn Mobiele betalingen. Dit moet je echt zelf doen omdat je een persoonlijke code per sms toegestuurd krijgt waarmee je verder kunt. Wil je me laten weten of dit gelukt is nu ?
@emrullah1

Welkom op het T-Mobile Forum.

Het zijn geen belminuten buiten de bundel om, maar het betreft een abonnement op een ringtone site of spelletjes site. Ik zie dat deze nu 1 maal gefactureerd is aan je en dit kun je stopzetten op de site Mijn Mobiele betalingen.
Geachte Ries
sorry wist niet dat je niet privebrichten mocht sturen naar een moderator.
Ik ben uiteraard naar mijnmobielebetalingen geweest. Er staat bij mij bij ``betalingen`` 6.20 en abbonomenten niks .
Is dit dan eenmalig? ik klikte op details maar verder kwam er niks ik kon ook nergens op klikken om het stop te zetten.
Gr Abdullah
@[url=" ?? sjeikchoco-230566 members forum.t-mobile.nl https:>Sjeikchoco Jij hebt 2 abonnementen lopen via FTSMC betalingen. Deze kun je alleen stopzetten via de link

Hoi Henk, Bedankt voor je reactie! Ik heb gefaan wat je adviseerde. In het overzicht staat dat er geen abonnementen lopen? Ik weet dus niet hoe nu verder.

Ik weet dat ik verantwoodelijk ben voor mijn eigen(stomme)akties maar zou graag verdere hulp willen krijgen.



Alvast bedankt., groeten Sjeikchoco
Goede avond Henk TM


Ik heb ook een kosten gemaakt aan FTSMC betalingen, namelijk VIP tunes. Voor deze dienst heb ik mij nooit aangemeld en op www.mijnmobielebetalingen.nl, blijkt dat er geen abonnementen actief zijn.
Op dezelfde site heb ik mij afgemeld voor deze dienst.
Moet ik nu nog verder stappen ondernemen of is het deze issue na het opzeggen is zijn geheel opgelost?


Ik zie graag je antwoord tegemoet.
Hallo , op mijn rekening zie ik elke keer FTMSC (mobiele betalingen ) staan , en het bedrag is dermate hoog dat ik graag wil weten wat dat in houd en hoe ik hier vanaf kom.
Kan iemand mij vertellen wat dit is?
Reputatie 2
beste t-mobile,

ik heb nu al een tijdje op mijn facturen het volgende.

Gebruikskosten buiten bundel Relax 35 '10 t/m 22.10.11 18,90
Diensten mobiel internet.

ik heb op mobile betalingen gekeken ik heb geen betalde diensten.

ik heb ook sms dienste blokaden,

dus ben benieuwt hoe jullie er steets bij komen dat ik het moet betalen mvg gerrie
@emrullah1

Wanneer je op Mijn mobiele betalingen geen abonnement hebt gevonden is het een éénmalige incasso geweest.
@Sjeikchoco

Ik zal het doorspelen naar onze specialisten die contact met FTSMC zullen opnemen. Je wordt door hun binnen 10 dagen geïnformeerd of alles is stopgezet.
@Anthony78

Ik zie dat je correct bent afgemeld op de site Mijn Mobiele betalingen en het abonnement niet meer actief is.
@wolfgolf12345

Ik zie dat je verschillende abonnementen hebt afgesloten. Ik raad je aan wanneer je ze stop wilt zetten dit te doen op de site Mijn Mobiele betalingen. Dit kan ik niet voor je doen omdat je een per sms een bevestigingscode ontvangt. Wanneer je meer informatie wilt, mag je mij dit in een privébericht aangeven.
@gerriey

Welkom op het T-Mobile Forum.

Ik zie dat je ondertussen bent afgemeld voor de abonnementen welke afgerekend worden via FTSMC sinds 4 augustus. Ik heb je vraag doorgezet naar onze specialist en er zal binnen 10 dagen contact met je opgenomen worden.
Reputatie 2
Beste T-mobile,



HIerover heb ik eerder een bericht over gepost: er is alweer een mobiele betalingen afgeschreven.

Er was vanuit T-mobile al contact met me opgenomen, daar werd mij beloofd dat er niet meer zou worden afgeschreven.

Dit is helaas toch weer gebeurd, ik snap zelf ook niet hoe ?

Kan er opnieuw contact met me opgenomen worden over dit probleem ?

Gr.
@twilight

Ik zie op dit moment geen nieuwe abonnementen op je nummer geregistreerd staan. De laatste was op 4 oktober actief. Mijn collega heeft op 13 oktober contact met je gehad over dit abonnement.

@iedereen

Om dit topic leesbaar te houden sluit ik deze. Mocht je vragen of problemen hebben met abonnementen via FTSMC kun je deze posten in het nieuwe topic FTMSC Betaling (mobiele betaling) Deel 2