FTMSC Betaling (mobiele betaling) en SMS diensten (deel 3)

Toon eerste reactie
This topic has been closed for comments

581 reacties

Hey David,

Zojuist heb ik het weer geprobeerd in te vullen en heb daarvoor ook mijn cookies gewist. Ik heb dit zelf ook op meerdere devices geprobeerd (Windows en Android) en bij alles krijg ik die foutmelding. Is het niet mogelijk dat ik de gegevens zelf naar jullie doorstuur zodat jullie het in het systeem kunnen zetten?

Groetjes Diana
Reputatie 7
Badge +20
Hi Diana,

Stuur inderdaad dan maar in een reactie door, dan gaan we kijken waar het misgaat! We hebben de gegevens nodig van het formulier, maar dan zonder jouw persoonlijke gegevens. Je kunt ook een screenshot van de pagina meesturen, waar de gegevens op staan!
Beste David,

Hieronder is een screenshot van het formulier

Ik hoop dat je hier genoeg aan hebt al heb je nog persoonlijke gegevens nodig zoals email en telefoonnummer dan hoor ik het graag! dan stuur ik het wel persoonlijk naar je door

Groetjes Diana
Reputatie 7
Badge +20
Hi Diana,

Ik heb een seintje gekregen dat alle problemen die men ondervond opgelost zijn! Het zou nu moeten lukken via het formulier!
Yes het lukte nu in één keer.
Duurt het echt 4 weken het onderzoek?

Bedankt voor je hulp!

Groetjes Diana
Reputatie 7
Badge +20
Hi Diana,

Mooi dat het is gelukt!

Het kan inderdaad tot 4 weken duren, dat is afhankelijk van de drukte bij de afdeling die dit gaat onderzoeken. Als het rustig is kan het sneller gedaan worden, maar ik zou 4 weken aanhouden als verwerkingstermijn.