Beantwoord

Gameplaneet

• 26 januari 2019
  • 7 reacties
  • 3617 Bekeken

Help! Ik krijg ineens een SMS dat ik me aangemeld heb hij gameplaneet.nl en er is gelijk 5 euro in rekening gebracht maar ik heb helemaal niets afgesloten!
Ik moet me afmelden bij payinfo.nl maar dit lukt niet, krijg geen SMS terug. Inmiddels is het wel gelukt om k via de t-mobile app te blokkeren maar is dit voldoende?!

Groetjes
icon

Beste antwoord door Folkert 26 januari 2019, 21:33

Hoi Eefje

In dit speciale topic kun je vinden hoe je van deze ellende afkomt en hoe je je geld terug kunt vragen.

Groet, Folkert
Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

7 reacties

Reputatie 4
Badge +2
Beide stappen is goed, maar via payinfo.nl wordt je nummer geblokkeerd ook als je een keer je nummer zou uitporteren. Die methode heeft dus de voorkeur.
Als ik mijn nummer invoer dan krijg ik geen SMS terug van payinfo om in te loggen
Reputatie 7
Badge +18
Hoi Eefje

In dit speciale topic kun je vinden hoe je van deze ellende afkomt en hoe je je geld terug kunt vragen.

Groet, Folkert

Hoe kan ik mijn geld terug krijgen van een mobiele internetdienst die mijn kinderen per ongeluk aan hebben gezet en nu al veel centjes kwijt ben aan dit. Terwijl ik deze gelijk via payinfo.nl afgemeld had wel elke keer extra in rekening gebracht waar ik dus niet blij van wordt zou graag willen weten waar ik die centjes terug zou kunnen vragen? Mvg Daniëlle van Elzakker 

Reputatie 7
Badge +18

Beste Danielle,

Dat kun je via dit formulier aanvragen: https://www.t-mobile.nl/my/onderzoekfactuur

Zorg er wel voor dat je alle betalingen via factuur zo snel mogelijk blokkeert in Mijn T-Mobile of via de app en controleer altijd maandelijks je facturen.

Groet, Folkert

Ja zal ik is doen inderdaad maar was er van overtuigd dat ik deze gelijk uit had gezet! 

Maar bedankt voor de info zal het gelijk doen!

Mvg Daniëlle van Elzakker 

Reputatie 7
Badge +18

Voordat je het weet zit je via Payinfo en dat soort sites weer ergens aan vast. Met een volledige blokkade op betalingen via factuur heb je 100% bescherming.

Tip: kijk ook even kritisch naar je instellingen voor bellen naar commerciele 09xx nummers, dat kan ook de nodige ellende geven.