gebeld maar geen uitstel van betaling.

  • 28 augustus 2020
  • 1 reactie
  • 211 Bekeken

  • heeft eerste post geplaatst
  • 2 reacties

Beste medewerker, 

Twee dagen geleden heb ik gebeld over een betalingsregeling voor mijn betalingsachterstand van 43 euro. Dit was na een iets langer gesprek akkoord en het bedrag kon bij mijn betalingsregeling betrokken worden. Super fijne service aan telefoon.

Nu echter heb ik een blokkade op mijn simkaart zitten terwijl ik mijn telefoon omdat ik werk zoekende ben door de crisis zo hard nodig heb. ( dit ook uitgelegd aan de telefoon)

Ik hoop dat de blokkade vandaag eraf kan worden gehaald. Ik heb vanmiddag een belangrijk sollicitatie gesprek.

 

 


1 reactie

Reputatie 7
Badge +18

Hallo @Marit92 

Voor een betalingsregeling zijn er een aantal voorwaarden zoals je hebt een openstaande bedrag van minimaal 50 euro en je eerste 3 facturen moeten betaald zijn, er staat ook wat info bij voor blokkades die je krijgt voor het buitenland en servicenummers. Je kan een betalingsregeling ook aanvragen in My T-Mobile. Je kan er ook de status van een lopende betalingsregeling controleren.

https://www.t-mobile.nl/betalen

Reageer