Beantwoord

gebelde nummer laten verwijderen

• 22 maart 2021
  • 12 reacties
  • 143 Bekeken

Ik wil graag 3 nummers van factuur maart 2021 laten verwijderen is dat mogelijk?

icon

Beste antwoord door Hajar 23 maart 2021, 11:50

Hi @Heyhoi23. 

Het is jammer genoeg niet mogelijk om zowel nummers uit je factuur te verwijderen als je factuur van maart onzichtbaar maken. Je kan het wachtwoord van je account aanpassen als je wilt dat niemand je facturen kan bekijken. Of ik kan je My T-Mobile account helemaal verwijderen als je wilt. 

Ik hoor graag of je dat laatste wilt.

Bekijk origineel

12 reacties

Reputatie 7
Badge +20

Goedenavond @Heyhoi23.  Welkom in de community, helaas gaat dat niet. 
Zorg gewoon dat niemand in je account kan dan kan ook niemand je gebelde nummers zien! 
Sterkte en succes🙃

Kan ik mijn factuur van maart dan wel geheel verwijderen?

Reputatie 7
Badge +20

@Heyhoi23. De moderators gaan je verder helpen. 
Komt vast wel goed geen paniek!

groetjes

Reputatie 7
Badge +20

Hi @Heyhoi23. 

Het is jammer genoeg niet mogelijk om zowel nummers uit je factuur te verwijderen als je factuur van maart onzichtbaar maken. Je kan het wachtwoord van je account aanpassen als je wilt dat niemand je facturen kan bekijken. Of ik kan je My T-Mobile account helemaal verwijderen als je wilt. 

@Hajar maar ik las even terug en zag dat een collega van u heeft gezegd dat het wel kan gebelde nummers onzichtbaar maken

Reputatie 6
Badge +12

@CrisTien is geen collega maar een medeklant, net als ik. Dit is een klant helpt klant forum en moderators zijn te herkennen aan het T-mobile logo naast hun naam.

Zoals ik en Cristien al aangaven en bevestigt door een moderator, facturen laten verdwijnen is geen optie. Je T-Mobile account toegang blokkeren wel. Daar kan de moderator bij helpen.

Dan zeg je gewoon dat T-Mobile technische problemen heeft of zo….

@eric  nou ze heeft aangegeven dat ze het zou aanpassen door haar gegevens op te laten sturen en iban?

Reputatie 7
Badge +20

@Heyhoi23.  Waar lees je dat dan? Lees nu alles eens rustig terug! 
Alleen je wachtwoord aanpassen kan al genoeg zijn. Niemand kan dan je rekeningen zien. Wil je dat niet dan kan moderator @Hajar je account (mits het van jouw is) verwijderen.

Hopelijk is het nu duidelijk en kan je een verstandige keus maken.

@CrisTien  

Reputatie 7
Badge +20

@Heyhoi23.  Dat is 

1) een bericht van meer dan een jaar terug, in een  jaar kan er veel veranderen.

2)/ ik kan niet uit dat bericht halen waar het precies over gaat. 

3)het is niet aan jou gericht.

Sorry maar je moet het doen met het antwoord van de moderator van nu!

@CrisTien 

1. als het toen nog kon waarom kan dat nu niet?
  2. ik stuur foto met de vraag ook wel erbij geen probleem!

Reputatie 7
Badge +20

Hi @Heyhoi23. 

@Heyhoi23. lees wat de moderator heeft gezegd. 
Pas je wachtwoord aan zodat alleen jij het kan zien. Of laat je account verwijderen morgen want de moderators van mobiel hebben al einde dienst en genieten van hun vrije avond dus vandaag lukt het niet meer!
Groetjes! 

Reageer