Beantwoord

geblokkeerd maar ik heb een betalingsregeling

• 12 juni 2020
  • 6 reacties
  • 262 Bekeken

Hallo, 

Ik heb een vorige week een betalingsregeling getroffen met jullie..een medewerkerkster heeft dat in orde gemaakt voor mij en ik heb zelfs een bevestiging gehad, en ben nu geblokkeerd, als ik in log in my t-mobile zie ik de regeling ook niet staan, en als ik klik om een betalingsregeling krijg ik een foutmelding van “oeps er is iets mis gegaan” wat is hier aan de hand 

gr. 

icon

Beste antwoord door CrisTien 12 juni 2020, 11:12

Goedemorgen @dulce28 Welkom in de community van TM.

Dat is niet zo fijn. Heb je je wel aan de eerste afgesproken betaling gehouden? 
Zet je telefoon even helemaal uit. Je maakt dan opnieuw contact met het netwerk wie weet helpt dat.

Zo niet laat het dan wel even weten, de moderators kijken dan wat er mis is.

Groetjes en een fijn zonnig weekend.

Meer informatie over betalingsregeling 

Alvast goed om te weten

• Je krijgt binnen de betalingsregeling geen verder uitstel van betaling 
  • Je krijgt tijdens de regeling een blokkade. Hierdoor kun je niet meer bellen in en naar het buitenland, internetten in het buitenland, bellen naar servicenummers, en sms-diensten gebruiken. 
  • Tijdens de betalingsregeling kun je in je My T-Mobile account de status van je regeling bijhouden 
  • Tijdens de regeling kun je je abonnement niet wijzigen of verlengen 
  • Je betaalt je normale maandelijkse facturen op tijd 
  • Als je je tijdens de betalingsregeling niet aan de betalingsvoorwaarden houdt, dan kan T-Mobile verdere maatregelen nemen 
  • Je kunt tijdens de betalingsregeling geen T-Mobile Extra punten inwisselen. 
Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 7
Badge +20

Goedemorgen @dulce28 Welkom in de community van TM.

Dat is niet zo fijn. Heb je je wel aan de eerste afgesproken betaling gehouden? 
Zet je telefoon even helemaal uit. Je maakt dan opnieuw contact met het netwerk wie weet helpt dat.

Zo niet laat het dan wel even weten, de moderators kijken dan wat er mis is.

Groetjes en een fijn zonnig weekend.

Meer informatie over betalingsregeling 

Alvast goed om te weten

• Je krijgt binnen de betalingsregeling geen verder uitstel van betaling 
  • Je krijgt tijdens de regeling een blokkade. Hierdoor kun je niet meer bellen in en naar het buitenland, internetten in het buitenland, bellen naar servicenummers, en sms-diensten gebruiken. 
  • Tijdens de betalingsregeling kun je in je My T-Mobile account de status van je regeling bijhouden 
  • Tijdens de regeling kun je je abonnement niet wijzigen of verlengen 
  • Je betaalt je normale maandelijkse facturen op tijd 
  • Als je je tijdens de betalingsregeling niet aan de betalingsvoorwaarden houdt, dan kan T-Mobile verdere maatregelen nemen 
  • Je kunt tijdens de betalingsregeling geen T-Mobile Extra punten inwisselen. 

Hoi,

ja, en ik heb ook al een aantal keer de toestel opnieuw opgestart, geen verbetering? 

gr.

Reputatie 7
Badge +20

@dulce28 Mmm lastig, kan je even langs een TMobile shop gaan? Misschien is je simkaart stuk!

Welke shops zijn open? Klik hier!
Anders moet je wachten op de hulp van een moderator ze reageren op volgende van binnenkomst berichten.

Groetjes! En vooral succes. 

Oke, bedankt voor de tips.

gr

Reputatie 7
Badge +20

@dulce28 Ben je nu al langs een shop geweest? dubbel posten heeft echt weinig zin.

In het weekend gaat alles ook iets langzamer in de community.

Ga nu even langs een shop anders duurt het nog langer.

Reputatie 7
Badge +20

Hi @dulce28,

Ik zie dat je gisteren mijn collega hebt gesproken en die heeft een uitstel van betaling voor je geregeld. Mochten we je hier op de Community nog ergens bij kunnen helpen, dan horen we het graag!

Reageer