Beantwoord

Geblokkeerd ondanks automatische incasso

  • 18 maart 2016
  • 1 reactie
  • 64 Bekeken

Ik heb automatische incasso en wordt alsnog nog geblokt ondanks dat er genoeg op de rekening staat.
En nu? Ik kan niet bellen of smsen. Hoe lang gaat dit spelletje duren?
icon

Beste antwoord door Sam- 20 maart 2016, 11:25

Hallo Liesan,

Ik kan me goed voorstellen dat je hier duidelijkheid over wilt hebben. Na een kijkje genomen te hebben in het systeem zie ik dat de laatste factuur van je rekening is afgeschreven, maar een paar dagen later weer is gestorneerd. Omdat wij niet in kunnen zien wat hiervan de reden is, wil ik je vragen om contact op te nemen met je bank om te controleren waarom het bedrag is gestorneerd.

In het systeem zie ik ook dat de blokkade inmiddels is opgeheven. Als je jouw toestel één keer volledig hebt herstart dan kan je overal gebruik van maken.

Let wel op dat de laatste factuur nog open staat. Bekijk je factuuroverzicht op My T-Mobile en betaal je factuur via de incasso pagina. Ik hoop dat hiermee je vraag is beantwoord. Mocht je verder nog vragen of onduidelijkheden hebben dan horen we dat graag!
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 6
Badge +17
Hallo Liesan,

Ik kan me goed voorstellen dat je hier duidelijkheid over wilt hebben. Na een kijkje genomen te hebben in het systeem zie ik dat de laatste factuur van je rekening is afgeschreven, maar een paar dagen later weer is gestorneerd. Omdat wij niet in kunnen zien wat hiervan de reden is, wil ik je vragen om contact op te nemen met je bank om te controleren waarom het bedrag is gestorneerd.

In het systeem zie ik ook dat de blokkade inmiddels is opgeheven. Als je jouw toestel één keer volledig hebt herstart dan kan je overal gebruik van maken.

Let wel op dat de laatste factuur nog open staat. Bekijk je factuuroverzicht op My T-Mobile en betaal je factuur via de incasso pagina. Ik hoop dat hiermee je vraag is beantwoord. Mocht je verder nog vragen of onduidelijkheden hebben dan horen we dat graag!

Reageer