Beantwoord

Geblokkeerd ondanks betaling

• 25 juli 2017
  • 5 reacties
  • 189 Bekeken

Hallo mijn abonnement is door betalingsachterstand voor uitgaande gesprekken geblokkeerd maar de achterstand is voldaan maar ze hebbende blokkade nog niet onthefd waarom duurt dit zolang. Mijn mobiel nummer is [verwijderd door moderator] kunnen jullie me een handje helpen misschien
icon

Beste antwoord door David 27 juli 2017, 14:44

Hi Karamusa,

Goed dat je dit even aangaf! In ons systeem zie ik dat mijn collega Sabrin je gisteren al geholpen heeft. De betaling is ontvangen en de blokkades zijn voor je verwijderd. Alles moet nu weer helemaal goed werken! Als er nog iets waar wij je bij kunnen helpen, laat het ons weten.
Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Badge +20
Hoi Karamusa,

Ik heb jouw topic verplaatst, omdat het niet de bedoeling is dat je jouw vraag in andermans topic stelt, als jouw vraag niet relevant is aan het oorspronkelijke topic. Daarnaast heb ik ook jouw 06-nummer verwijderd. Houd er rekening mee dat het een openbaar forum is en het plaatsen van privégegevens niet is toegestaan. Lees ook even de huisregels door, zodat je weet hoe het hier op het forum werkt.

Jouw vraag wordt vanzelf opgepakt, dit gebeurt op tijdstip van binnenkomt. Je komt dus vanzelf aan de beurt.
Reputatie 7
Badge +20
Hi Karamusa,

Goed dat je dit even aangaf! In ons systeem zie ik dat mijn collega Sabrin je gisteren al geholpen heeft. De betaling is ontvangen en de blokkades zijn voor je verwijderd. Alles moet nu weer helemaal goed werken! Als er nog iets waar wij je bij kunnen helpen, laat het ons weten.
Goedemiddag,

ik ben geblokkeerd vanwege een betalingsachterstand, deze is inmiddels 24u geleden betaald maar ik heb nog steeds geen verbinding in het buitenland. Telefoon opnieuw starten wilt ook niet helpen.

groet,

Mijn blokkade is ook nog steeds niet opgeheven en ik heb 9 uur geleden de achterstand betaald via iDeal in de app. Maar de blokkade staan er nog steeds op terwijl er wordt verkondigd dat de blokkade binnen 1 uur wordt opgeheven na betaling via iDeal. Niet dus slechte service en valse beloftes dat is wat ik dit vind.
Zie bijlage waarin je kan zien dat ik betaald heb en dat nog steeds de blokkade erop staat. Ik kreeg deze mail gisteravond binnen om 22.02 uur
Reputatie 7
Badge +20
@Nick.D & @astor2009,

Ik zie dat bij allebei jullie aansluitingen de betalingsachterstanden zijn voldaan en de blokkades zijn opgeheven. Mocht het nog niet werken, start dan even je toestel opnieuw op, dan werkt het gelijk!

@astor2009, mocht je in het vervolg hulp nodig hebben, dan is het niet nodig om in andere topics hetzelfde bericht te herhalen. Eén bericht is genoeg aangezien alles op volgorde van binnenkomst wordt opgepakt.

Reageer