Beantwoord

Geblokkeerd op verjaardag

  • 23 maart 2017
  • 2 reacties
  • 68 Bekeken

Ik ben een beetje boos op T-mobile. Ik zit al ruim 10 jaar bij jullie en net vandaag dat ik jarig bent, heeft T-mobile zin gekregen om mijn inkomende gesprekken of smsjes te blokkeren. Hoe kan dit??
icon

Beste antwoord door Thalina 23 maart 2017, 15:39

Hoi Varidienne,



Allereerst van harte gefeliciteerd met je verjaardag! 😃 Nog heel veel mooie jaren toegewenst!



Natuurlijk niet de bedoeling dat je op jouw verjaardag een beetje boos bent. Uiteraard begrijp ik dat je op jouw verjaardag graag bereikbaar wilt zijn en alle felicitaties in ontvangst wilt kunnen nemen. Ik heb gelijk voor je in het systeem gekeken en ik zie dat je inderdaad een blokkade hebt gekregen. Dit komt doordat je jouw tweede termijn van jouw betalingsregeling niet hebt voldaan. Deze moest voor 20/03 binnen zijn bij ons. Verder zie ik dat je jouw factuur van 20/02 nog niet hebt betaald. Vandaar dat je op dit moment een blokkade hebt voor alle uitgaande gesprekken, uitgaande sms'jes en mobiel internet. Maar omdat ik begrijp dat je op zo'n feestelijke dag graag bereikbaar wilt zijn, maak ik voor jou voor deze ene keer een uitzondering. Ik heb de blokkade voor vandaag verwijderd. Als je je toestel even uit- en aanzet, ben je weer bereikbaar.



Morgen worden de blokkades weer actief. Ik wil je dan ook adviseren om jouw facturen wel zo snel mogelijk te betalen. Op deze pagina vind je alle betaalmogelijkheden. Laat je weten wanneer je alles hebt betaald? Dan verwijder ik definitief de blokkade voor je.



Ik wens je hoe dan ook nog een hele gezellige en leuke middag en avond toe! 🙂 En natuurlijk veel leuke telefoontjes met felicitaties! Als ik nog ergens bij kan helpen, laat het gerust weten.
Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 6
Badge +17
Hoi Varidienne,

Allereerst van harte gefeliciteerd met je verjaardag! 😃 Nog heel veel mooie jaren toegewenst!

Natuurlijk niet de bedoeling dat je op jouw verjaardag een beetje boos bent. Uiteraard begrijp ik dat je op jouw verjaardag graag bereikbaar wilt zijn en alle felicitaties in ontvangst wilt kunnen nemen. Ik heb gelijk voor je in het systeem gekeken en ik zie dat je inderdaad een blokkade hebt gekregen. Dit komt doordat je jouw tweede termijn van jouw betalingsregeling niet hebt voldaan. Deze moest voor 20/03 binnen zijn bij ons. Verder zie ik dat je jouw factuur van 20/02 nog niet hebt betaald. Vandaar dat je op dit moment een blokkade hebt voor alle uitgaande gesprekken, uitgaande sms'jes en mobiel internet. Maar omdat ik begrijp dat je op zo'n feestelijke dag graag bereikbaar wilt zijn, maak ik voor jou voor deze ene keer een uitzondering. Ik heb de blokkade voor vandaag verwijderd. Als je je toestel even uit- en aanzet, ben je weer bereikbaar.

Morgen worden de blokkades weer actief. Ik wil je dan ook adviseren om jouw facturen wel zo snel mogelijk te betalen. Op deze pagina vind je alle betaalmogelijkheden. Laat je weten wanneer je alles hebt betaald? Dan verwijder ik definitief de blokkade voor je.

Ik wens je hoe dan ook nog een hele gezellige en leuke middag en avond toe! 🙂 En natuurlijk veel leuke telefoontjes met felicitaties! Als ik nog ergens bij kan helpen, laat het gerust weten.
Reputatie 6
Badge +17
Hoi Varidienne,

Hopelijk heb je een leuke verjaardag gehad gisteren 🙂 Ik zie dat gisteren jouw betaling voor je factuur van 20/02 is binnengekomen. Daarom hoef ik de blokkade niet terug te plaatsen. Wel staat jouw tweede termijn van jouw betalingsregeling nog open. Ik wil je adviseren om deze zo snel mogelijk te betalen, anders zal automatisch weer de blokkade worden geplaatst. Op My T-Mobile bij Facturen kun je precies zien welk bedrag er nog open staat.

Mocht je er niet uitkomen of aanvullende vragen hebben, dan hoor ik het graag!

Reageer