Beantwoord

geblokkeerd opnieuw een betalingsregeling

• 5 november 2019
  • 7 reacties
  • 399 Bekeken

Ik ben geblokkeerd ik wil opnieuw een betalingsregeling 

icon

Beste antwoord door Evy 6 november 2019, 16:04

Hi @Indotje1995 

Ik ben direct in je gegevens gedoken om te kijken wat mogelijk is! In jouw geval is er echter al een betalingsregeling actief. Het is hierin niet mogelijk om uitstel van betaling te geven of om een nieuwe regeling te treffen voor de openstaande termijnen. Natuurlijk had ik je hier heel graag verder bij geholpen, maar op dit moment is er geen andere oplossing voor het probleem dan het betalen van de achterstand. Ik snap dat het lastig kan zijn, maar ik raad je aan om dit bedrag zo spoedig mogelijk te voldaan. Op deze manier voorkom je in ieder geval verdere kosten! Zodra je jouw bedrag hebt overgemaakt die niet is betaald in je betalingsregeling kan ik de blokkade gelijk voor je opheffen!Door in te loggen op My T-Mobile en dan naar “facturen” kun je precies zien welk bedrag er voldaan moet worden. Op deze manier wordt de achterstand het snelst afgelost en kun jij weer gebruik maken van ons netwerk!

Mocht je hier hulp bij nodig hebben kun je mij alles vragen, ik help je graag verder!

Bekijk origineel

7 reacties

Reputatie 7
Badge +20

Beste @Indotje1995 Welkom in de community.

Je kan Hier de regels lezen en via My-TMobile een aanvraag doen.

Groetjes en succes!

Reputatie 4
Badge +1

Hi @Indotje1995 

Ik ben direct in je gegevens gedoken om te kijken wat mogelijk is! In jouw geval is er echter al een betalingsregeling actief. Het is hierin niet mogelijk om uitstel van betaling te geven of om een nieuwe regeling te treffen voor de openstaande termijnen. Natuurlijk had ik je hier heel graag verder bij geholpen, maar op dit moment is er geen andere oplossing voor het probleem dan het betalen van de achterstand. Ik snap dat het lastig kan zijn, maar ik raad je aan om dit bedrag zo spoedig mogelijk te voldaan. Op deze manier voorkom je in ieder geval verdere kosten! Zodra je jouw bedrag hebt overgemaakt die niet is betaald in je betalingsregeling kan ik de blokkade gelijk voor je opheffen!Door in te loggen op My T-Mobile en dan naar “facturen” kun je precies zien welk bedrag er voldaan moet worden. Op deze manier wordt de achterstand het snelst afgelost en kun jij weer gebruik maken van ons netwerk!

Mocht je hier hulp bij nodig hebben kun je mij alles vragen, ik help je graag verder!

Hallo, ik moet 211 euro betalen en ik kan dat echt niet missen.. als ik de termijn in de betalingsregeling overmaak kunt u dan de blokkade opheffen ? Of is dat niet mogelijk en moet ik alsnog alles betalen ik hoor het graag groetjes Stephanie 

Reputatie 7
Badge +20

Hi @Indotje1995 

Wat mijn collega hierboven zegt klopt helemaal. Ik hoop dat het alsnog lukt met betalen.

Dus als ik de termijn in me regeling betaal dat kan dan alsnog niet? Ik kan het op dit moment niet missen dus er is een probleem ik ben al geblokkeerd groetjes 

Reputatie 7
Badge +20

Hi @Indotje1995,

Op dit moment moeten de termijn van de betalingsregeling én de factuur worden voldaan, de blokkade wordt niet opgeheven als je slechts een van de twee betaalt. Bij de voorwaarden die je accepteert bij het aangaan van een betalingsregeling ga je er ook akkoord mee dat je de maandelijkse facturen ook op tijd betaalt. Ik snap dat het lastig is, maar we kunnen hier jammer genoeg niet iets aan veranderen.

Ik wil je ook wel alvast meegeven dat als je te lang wacht met het voldoen van de achterstand, de betalingsregeling kan komen te vervallen. Dit betekent dat  ook de vierde termijn bij de totale achterstand komt en voldaan moet worden. Dit is niet bedoeld om je bang te maken of iets dergelijks, maar om je te informeren over het proces.

Mocht je nog andere vragen hebben, dan horen we het van je.

Oke ik ga het proberen te regelen! Bedankt voor je bericht 

Reageer