Beantwoord

Geblokkeerd wel betaald

  • 24 september 2020
  • 3 reacties
  • 183 Bekeken

  • heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie

hoi ,

Ik kan niet internetten en bellen, ik heb wel alles betaald, maar dat bedrag dat ik de 21e betaald heb staat nog steeds als niet betaald, waardoor ik niets kan.

Kan dat weer recht gezet worden 

Met vriendelijke groeten p nadort

icon

Beste antwoord door Hajar 24 september 2020, 14:52

Hi @pnadort 

Geen zorgen ik heb dit direct in orde gemaakt! Je hebt geen blokkade meer en als je je toestel opnieuw start dan zou je weer gebruik moeten kunnen maken van je abonnement. 

Laat je even weten of lukt? Als ik nog iets voor je kan doen, hoor ik het graag!

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +20

Hi @pnadort 

Geen zorgen ik heb dit direct in orde gemaakt! Je hebt geen blokkade meer en als je je toestel opnieuw start dan zou je weer gebruik moeten kunnen maken van je abonnement. 

Laat je even weten of lukt? Als ik nog iets voor je kan doen, hoor ik het graag!

Hij doet het weer thx

Reputatie 7
Badge +20

Super! Graag gedaan!

Reageer