Beantwoord

Geen AcceptEmail ontvangen nav chat

• 26 juli 2016
  • 1 reactie
  • 52 Bekeken

Nadat ik elke keer een half uur heb gewacht om aan de beurt te zijn, heb ik nog steeds niet de acceptemail toegestuurd gekregen waar ik nu al sinds de ochtend op wacht.

Donny van de chat zou deze toesturen. Nadat ik Yanti heb gesproken wederom niks toegestuurd gekregen. En Christiaan met wie ik op dit moment aan het chatten ben. Heeft al sinds 16:11 niet gereageerd op mijn verzoek. Ik stuur de chats graag door.

Slecht geregeld dit.
icon

Beste antwoord door Thalina 27 juli 2016, 10:38

Hoi Nikki,

Het is natuurlijk wel de bedoeling dat je de AcceptEmail ontvangt als wij dat beloven te sturen, dus goed dat je even contact opneemt! Het is op dit moment inderdaad een stuk drukker dan normaal, vandaar dat je langer moet wachten. Sorry voor het ongemak! Ik heb gelijk in het systeem gekeken en ik zie inderdaad dat je gisteren meerdere keren hebt gechat met een collega. Ik zie ook dat de verbinding bij jou meerdere keren wegviel, waardoor mijn collega's geen reactie meer binnenkregen.

Verder heb ik natuurlijk gekeken naar de AcceptEmail: ik zie dat deze op 26/07 is verstuurd, dus je zou deze ontvangen moeten hebben. Heb je al in je spambox gekeken? Voor alle zekerheid heb ik de AcceptEmail nogmaals verstuurd. Kun je kijken of je deze wel ontvangen hebt?

Laat je even weten of het nu wel gelukt is?
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 6
Badge +17
Hoi Nikki,

Het is natuurlijk wel de bedoeling dat je de AcceptEmail ontvangt als wij dat beloven te sturen, dus goed dat je even contact opneemt! Het is op dit moment inderdaad een stuk drukker dan normaal, vandaar dat je langer moet wachten. Sorry voor het ongemak! Ik heb gelijk in het systeem gekeken en ik zie inderdaad dat je gisteren meerdere keren hebt gechat met een collega. Ik zie ook dat de verbinding bij jou meerdere keren wegviel, waardoor mijn collega's geen reactie meer binnenkregen.

Verder heb ik natuurlijk gekeken naar de AcceptEmail: ik zie dat deze op 26/07 is verstuurd, dus je zou deze ontvangen moeten hebben. Heb je al in je spambox gekeken? Voor alle zekerheid heb ik de AcceptEmail nogmaals verstuurd. Kun je kijken of je deze wel ontvangen hebt?

Laat je even weten of het nu wel gelukt is?

Reageer