Beantwoord

Geen actie korting van 50% op de factuur

• 16 mei 2014
  • 5 reacties
  • 121 Bekeken

• Doet lekker mee
  • 2 reacties
Tijdens de lancering van de Galaxy S5 waarbij je een abonement kon afsluiten met 50& korting bij de PHONE-HOUSE op de Grote Houtstraat 80 in Haarlem heb ik mijn abonnement verlengd in een 2 Jarig 10GB + onbepert bellen voor € 39,50 in plaats van € 79,--.
Volgens de vandaag ontvangen factuur moet er € 79,-- worden afgerekend.
Hoe kan ik bewerkstelligen dat dit wordt teruggedraaid en niet elke maand terugkomt.
Alvast bedankt en vriendelijke groet,
icon

Beste antwoord door Razza 23 mei 2014, 16:50

@Knar

Op dit moment is er door The Phone House nog geen contact opgenomen met ons. Dit kan uiteraard nog gebeuren, je kan voor de status het best contact opnemen met The Phone House zelf. Mocht je nog vragen of onduidelijkheden hebben dan staan we je graag te woord!
Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 6
Badge +16
@Knar

Op dit moment is er door The Phone House nog geen contact opgenomen met ons. Dit kan uiteraard nog gebeuren, je kan voor de status het best contact opnemen met The Phone House zelf. Mocht je nog vragen of onduidelijkheden hebben dan staan we je graag te woord!
Beste Bram,
Inmiddels contact met de Phone-house gehad en zij hebben aangegeven het met jullie te regelen er zouden bij een aantal overeenkomsten geen kortingen zijn doorgegeven naar t-mobile. Volgens de phone-house zijn jullie daar inmiddels van op hoogte gebracht?
Groet Eus
Reputatie 6
@Knar

Kun je een kopie van het contract mailen naar [email]webcare@t-mobile.nl[/email] onder vermelding van mijn naam? Dan zal ik dit voor je nakijken en in orde maken 🙂
Beste Bram,
Er is een contract van, het is afgesloten tijdens de lancering van de S5 op 11 april bij de phone-house aan de grote houtstraat en de actie was 24 maanden korting van 50%
@Knar

Welkom op het forum! :D

Wij hebben de korting inderdaad niet doorgekregen van de Phonehouse. Heb je hier nog een contract van? Zo ja staat daar de korting wel op vermeld?

Reageer