Vraag

geen antwoord t-mobile gestuurd 3-3-16 nog ggen enkel respons

• 8 april 2016
  • 9 reacties
  • 167 Bekeken

Beste klant,

Je hebt een aanvraag ingediend om een onderzoek op te starten naar de kosten van mobiele diensten op je factuur.

T-Mobile heeft deze aanvraag in goede orde ontvangen.

Wij hebben twee weken nodig voor ons onderzoek, daarna nemen wij schriftelijk of telefonisch contact met je op over de uitkomst.

Je kunt niet rechtstreeks reageren op deze e-mail.

Met vriendelijke groet,

Marieke Snoep

Klantenservice T-Mobile

9 reacties

dit is het enigste bericht van hun zijde ,zijn nu 5 weken verder moet toch maar overstappen met 2 abbonnementen
Reputatie 6
dit is het enigste bericht van hun zijde ,zijn nu 5 weken verder moet toch maar overstappen met 2 abbonnementen

Hoi Jannie,

Uit ervaring kan ik je vertellen dat het wel een aantal weken kan duren. Tevens kun je je facturen in de gaten houden, vaak zie je daar een compensatie staan. Ik zal tevens even voor je navragen of er al schot in zit.

Overstappen met reden dat je niet meteen iets hoort, lijkt me wel iets radicaal. Ik laat je iets weten.
Reputatie 6
Badge +17
Hoi hoi Jannie,

Welkom op het T-Mobile Forum! Heb je jezelf toevallig al voorgesteld in het voorstel topic. :)

Ik kan me heel goed voorstellen dat je hier duidelijkheid over wilt hebben. Het is daarom goed dat je dit bij ons navraagt. Ik ben gelijk voor je gaan kijken wanneer het verzoek tot onderzoeken bij ons binnen is gekomen. Dit gebeurde op 8 maart. Omdat de verwerkingstijd 4 weken is zou je vandaag een reactie moeten hebben ontvangen. Ik ben daarom persoonlijk naar onze collega's gelopen die hier mee bezig zijn en zij geven aan data je in de loop van volgende week een e-mail krijgt met daarin het resultaat van het onderzoek. Nog eventjes dus!

Ik hoop dat hiermee je vraag is beantwoord. Mocht je nog aanvullende vragen hebben dan weet je ons te vinden. We helpen je graag verder!
ik wacht af
Reputatie 6
Badge +17
Bedankt voor je geduld Jannie!
hallo,
ik wacht nog steeds op uw antwoord vind toch eigenlijk dat het nu wel eens
afgehandeld mag worden
mvg
jannie
Reputatie 6
Badge +17
Hoi Jannie,

Goed dat je nog even contact opneemt, want ik begrijp dat je natuurlijk graag antwoord wilt ontvangen hierover. Ik heb gelijk in het systeem gekeken en ik zie dat mijn collega je op 9 april heeft proberen te bellen. Helaas kreeg ze je niet te pakken. Zij heeft je toen een e-mail gestuurd met daarin uitgelegd dat jouw klacht terecht is en dat je de kosten terug krijgt. Dit is verrekend met je factuur van 18/4 (daarvoor wordt niets afgeschreven) en wordt verder verrekend met je komende facturen. Als je je laatste factuur download op My T-Mobile zie onder 'Subtotaal incl. BTW' het kopje 'Nog te verrekenen bedrag' staan. Daar staat het bedrag dat je terug hebt gekregen voor de sms-diensten.

Hopelijk geeft dit meer duidelijkheid! Als je nog andere vragen hebt, stel ze gerust. We helpen je graag!
sorry had het niet gezien maar prima geregeld van tmobile mijn hartelijke dank
mvg
jannie
Reputatie 7
Badge +15
Hey Jannie,

Graag gedaan natuurlijk, we zijn blij dat we het op deze manier kunnen oplossen. 🙂

Laat je het weten als we verder nog iets voor je kunnen doen? We staan hier voor je klaar!

Reageer