Beantwoord

Geen automatische incasso afgeschreven

  • 15 maart 2016
  • 1 reactie
  • 82 Bekeken

Hallo,
Waarom lukt de automatische incasso niet ondanks voldoende saldo en waarom krijg ik hier geen mail van?
icon

Beste antwoord door David 15 maart 2016, 15:58

Hey WdvLR,

Welkom op ons Forum en goed dat je dit even navraagt!

Op dit moment zie ik geen afwijzing voor de automatische incasso van de factuur van 10 maart. Dit bedrag wordt dan ook pas op 4 april afgeschreven en de uiterste betaaldatum is 9 april. Het is mij op dit moment dan ook niet geheel duidelijk of het om de factuur gaat van het telefoonnummer van je forumaccount?

Mocht het om een ander telefoonnummer gaan, dan kun je die in een privébericht sturen. Gaat het nou wel om die factuur, dan weet je dus dat deze nog niet afgeschreven werd. Mocht je er liever voor kiezen om het bedrag alvast te voldoen, dan kun je dat ook zelf overmaken via één van onze betaalmethoden.

Laat even weten of we je nog ergens bij kunnen helpen!
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +20
Hey WdvLR,

Welkom op ons Forum en goed dat je dit even navraagt!

Op dit moment zie ik geen afwijzing voor de automatische incasso van de factuur van 10 maart. Dit bedrag wordt dan ook pas op 4 april afgeschreven en de uiterste betaaldatum is 9 april. Het is mij op dit moment dan ook niet geheel duidelijk of het om de factuur gaat van het telefoonnummer van je forumaccount?

Mocht het om een ander telefoonnummer gaan, dan kun je die in een privébericht sturen. Gaat het nou wel om die factuur, dan weet je dus dat deze nog niet afgeschreven werd. Mocht je er liever voor kiezen om het bedrag alvast te voldoen, dan kun je dat ook zelf overmaken via één van onze betaalmethoden.

Laat even weten of we je nog ergens bij kunnen helpen!

Reageer