Beantwoord

Geen bereik in het buitenland

• 16 juni 2016
  • 1 reactie
  • 48 Bekeken

Hi T Mobile!
Ik ben op het moment een paar maanden in het buitenland voor
mijn werk en was mijn Nederlandse simkaart kwijt geraakt. Mijn vriend heeft de door mij aangevraagde nieuwe meegenomen toen hij mij kwam bezoeken, maar ik heb nog steeds geen service na het activeren! Ik gebruik deze simkaart dus ook nooit en kijk ook niet echt om naar de facturen. Had net wel gezien dat ik een maand gemist had met betalen en die heb ik zojuist betaald. Ligt het misschien daaraan? Op de status van mijn simkaart op de Mijn T Mobile pagina staat wel dat hij niet geblokkeerd is. Mijn buitenlandse simkaart verloopt morgen en heb mijn NL'se dus hard nodig!
Kunnen jullie mij helpen?
icon

Beste antwoord door Thalina 17 juni 2016, 11:08

Hoi Bruijndelisa,

Goed dat je contact opneemt, want ik begrijp heel goed dat je in het buitenland goed bereikbaar wilt zijn! Ik heb gelijk in het systeem gekeken en ik zie inderdaad dat de factuur van 13/4 nog openstaat. Omdat deze factuur nog niet betaalt, is heb je een blokkade gekregen voor bellen in het buitenland, bellen naar het buitenland en bellen naar servicenummers en diensten van derde partijen. Het kan natuurlijk gebeuren dat je een factuur over het hoofd ziet, zeker als je je simkaart niet hebt gebruikt de afgelopen tijd. Ik heb de blokkade voor je verwijderd, omdat je aangeeft dat je de factuur hebt betaald. Als je even je toestel uit- en aanzet, moet alles weer werken.

Laat je even weten of het gelukt is? Blijf je nog lang in het buitenland voor je werk trouwens? In ieder geval een goede tijd nog toegewenst!
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 6
Badge +17
Hoi Bruijndelisa,

Goed dat je contact opneemt, want ik begrijp heel goed dat je in het buitenland goed bereikbaar wilt zijn! Ik heb gelijk in het systeem gekeken en ik zie inderdaad dat de factuur van 13/4 nog openstaat. Omdat deze factuur nog niet betaalt, is heb je een blokkade gekregen voor bellen in het buitenland, bellen naar het buitenland en bellen naar servicenummers en diensten van derde partijen. Het kan natuurlijk gebeuren dat je een factuur over het hoofd ziet, zeker als je je simkaart niet hebt gebruikt de afgelopen tijd. Ik heb de blokkade voor je verwijderd, omdat je aangeeft dat je de factuur hebt betaald. Als je even je toestel uit- en aanzet, moet alles weer werken.

Laat je even weten of het gelukt is? Blijf je nog lang in het buitenland voor je werk trouwens? In ieder geval een goede tijd nog toegewenst!

Reageer