Beantwoord

geen betaling per creditcard

• 25 augustus 2020
  • 1 reactie
  • 1007 Bekeken

• heeft eerste post geplaatst
  • 2 reacties

Ik vraag me echt af hoe het kan dat een bedrijf als T-Mobile zelfs voor zakelijke klanten enkel de mogelijkheid biedt om per IDEAL te betalen en geen mogelijkheid heeft per creditcard te betalen.

Zelfs boer Harms tomaatjes heeft tegenwoordig de mogelijkheid om je tomaatjes direct online per creditcard te betalen. Dat een bedrijf als T-Mobile dat niet heeft is werkelijk te absurd voor woorden !

Ik ben zakelijke klant en om betaling snel te verrichtten moet ik mijn moeder inschakelen om per IDEAL te betalen, want ik heb zelf een buitenlandse bankrekening. Ja, overmaken kan ook, lekker handig ook ! Wat een prut service zeg !

En kom nu aub niet met zo'n dom antwoord terug als ja dat is nu eenmaal zo bij ons geregeld. Want deze mail toont aan dat het bij jullie NIET is geregeld !

Dus stuur dit bericht eens door naar je directeur financien, directeur klantenservice en je directeur automatisering, zodat ze kunnen lezen dat een zakelijke klant de indruk heeft dat jullie organisatie slechter is georganiseerd dan de organisatie van boer harms tomaatjes, waar je wel online met creditcard kan betalen !

Dank U ! 

icon

Beste antwoord door Waqqas 25 augustus 2020, 12:16

Hallo @ErwinO2 

Je hebt hier al meerdere topics aangemaakt over hetzelfde, wil je het graag bij één topic houden? Dat is wat overzichtelijker voor de moderators.

https://community.t-mobile.nl/mijn-factuur-betalingen-425/geen-betaling-per-creditcard-wat-is-dit-voor-bedrijf-325354?postid=1569273#post1569273

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

1 reactie

Reputatie 7
Badge +19

Hallo @ErwinO2 

Je hebt hier al meerdere topics aangemaakt over hetzelfde, wil je het graag bij één topic houden? Dat is wat overzichtelijker voor de moderators.

https://community.t-mobile.nl/mijn-factuur-betalingen-425/geen-betaling-per-creditcard-wat-is-dit-voor-bedrijf-325354?postid=1569273#post1569273